تاریخ انتشار : یکشنبه 11 فوریه 2018 - 21:27
کد خبر : 8725

شناسایی نقاط ضعف و بازدارنده پروژه و پشتیبانی کامل از تیم مهندسی باعث پیشرفت چشمگیر گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک شد

شناسایی نقاط ضعف و بازدارنده پروژه و پشتیبانی کامل از تیم مهندسی باعث پیشرفت چشمگیر گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک  شد

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،مهندس بهزاد عابدی منش گفت: برای اجرای بهتر و با کیفیت پروژه گازرسانی قلعه رئیسی و دیشموک در سال جاری جلسات متعدد کارگاهی و همچنین جلسات کنترل به شکل منظم و بصورت مستمر و ماهیانه در دفتر مدیرعامل محترم شرکت گاز استان برگزار و نقاط ضعف و بازدارنده پروژه شناسایی و در جهت مرتفع نمودن آن برنامه ریزی لازم صورت می گرفت.

222222223آفتاب دنا : رئیس مهندسی شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد و مدیر پروژه گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک  در رابطه با روند اجرایی این پروژه گفت: پیگیریهای مستمر مدیر عامل شرکت گاز استان در پشتیبانی و حمایت کامل از تیم مهندسی این پروژه باعث پیشرفت چشمگیر خط انتقال این پروژه در ۹ ماهه گذشته شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،مهندس بهزاد عابدی منش گفت: برای اجرای بهتر و با کیفیت پروژه گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک  در سال جاری جلسات متعدد کارگاهی و همچنین جلسات کنترل به شکل منظم و بصورت مستمر و ماهیانه در دفتر مدیرعامل محترم شرکت گاز استان  برگزار و نقاط ضعف و بازدارنده پروژه شناسایی و در جهت مرتفع نمودن آن برنامه ریزی لازم صورت می گرفت.

وی با بیان اینکه پیشرفت چشمگیر پروژه گازرسانی قلعه رئیسی و دیشموک  در ۹ ماهه سال جاری حدود ۷۰ درصد بوده است گفت: با توجه به سختی و صعب العبور بودن مسیر اجرای این پروژه  در صورت همکاری مردم و مسئولان جهت تسهیل مسیر اجرای خط لوله بزودی شاهد روشن شدن شعله های گاز در شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک نیز  خواهیم بود.

رئیس مهندسی شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد همت و تلاش شبانه روزی مدیر عامل و پرسنل زحمت کش شرکت گاز استان را جهت روشن شدن شعله های گاز در منطقه دشمن زیاری و بخش اعظمی از منطقه چاروسا را تعیین کننده دانست و از همراهی مردم و مسئولان  در اجرای این پروژه عظیم تشکر و قدردانی کرد.

 گفتنی است  در مراسم باشکوهی با حضور  دکتر حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،  احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد،  هاشمی پور نماینده  مردم کهگیلویه بزرگ،  خادم مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی فاز دوم طرح گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک افتتاح و مورد بهر برداری قرار گرفت که موجی از شور شعف و شادمانی را در میان مردم به وجود آورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی