تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 فوریه 2018 - 20:49
کد خبر : 8689

افتتاح طرح مجتمع بزرگ نانوایی صنعتی در پاتاوه با حضور معاون عمرانی استاندار

افتتاح طرح مجتمع بزرگ نانوایی صنعتی در پاتاوه با حضور معاون عمرانی استاندار

عزیز فعلی در آیین افتتاح این مجتمع بزرگ نانوایی صنعتی ضمن تقدیر از فعالیتهای صندوق کارآفرینی امید استان در راستای حمایت از طرحهای اشتغالزایی گفت: کسب کارهای خرد وکوچک علاوه بر اینکه نیازهای منطقه ای را برآورده می کنند تاثیر فراوانی بر اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری در جامعه دارد .

photo_۲۰۱۸-۰۲-۰۶_۲۰-۲۹-۱۳آفتاب دنا :به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و به همت صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد طرح مجتمع بزرگ نانوایی صنعتی در پاتاوه با حضور عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد ،حسن پور مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد ،بهشتی فرماندار  شهرستان دنا ، شهردار پاتاوه و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی  افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

کسب کارهای خرد وکوچک تاثیر فراوانی بر اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری در جامعه دارد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در آیین افتتاح این مجتمع بزرگ نانوایی صنعتی ضمن تقدیر از فعالیتهای صندوق کارآفرینی امید استان در راستای حمایت از طرحهای اشتغالزایی گفت: کسب کارهای خرد وکوچک علاوه بر اینکه نیازهای منطقه ای را برآورده می کنند تاثیر  فراوانی بر اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری در جامعه دارد .

عزیز فیلی با بیان اینکه حمایت از طرح کسب کارهای کوچک که منجر به اشتغال پایدار در استان شود با حمایت دولت  تسهیلات اشتغالزایی مناسب از طریق صندوق کارآفرینی امید دریافت خواهند کرد گفت: این صندوق از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۸۳۱ فقره تسهیلات  قرض‌الحسنه به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال  در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.

افتتاح طرح کارفرمایی مجتمع نانوایی صنعتی در پاتاوهبا سرمایگذاری ۱۱۰۰میلیارد ریال

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در حاشیه آیین افتتاح این مجتمع بزرگ نانوایی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر طرح کارفرمایی مجتمع نانوایی صنعتی در پاتاوه که مورد حمایت  صندوق کارآفرینی امید بوده، با حضور معاون محترم عمرانی استاندار ، فرماندار و سایر مسئولان استانی و شهرستانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

ارسلان حسن‌پور کل اعتبار سرمایه گذاری این طرح را ۱۱۰۰ ﻣﻴﻠﻴﺎﺭﺩ ﺭﻳﺎﻝ ذکر و گفت: مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال  اعتبار این طرح توسط صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

وی افزود: این مجتمع نانوایی ۵ نوع نان تولید می‌کند که با بهره برداری از آن برای ۱۴ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد  سیاست دولت دوازدهم را نگاه مثبت در حمایت از  طرح های اشتغالزایی در روستاها دانست وگفت: حمایت‌های صندوق در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که می‌تواند موجب شکوفایی  اقتصادی و اشتغال پایدار برای  جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها شود.

photo_۲۰۱۸-۰۲-۰۶_۲۰-۲۹-۱۳

۲۰۱۸۰۲۰۶_۱۱۳۲۴۷

۲۰۱۸۰۲۰۶_۱۱۲۴۵۸

 

۲۰۱۸۰۲۰۶_۱۱۳۸۰۶

photo_۲۰۱۸-۰۲-۰۶_۲۰-۲۹-۰۰

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی