تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 فوریه 2018 - 10:31
کد خبر : 8678

فرمانده جدید پایگاه مقاومت شهید تندگویان شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد

فرمانده جدید پایگاه مقاومت شهید تندگویان شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد

در این مراسم که اعضا شورای بسیج و جمعی از مدیران شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد حضور داشتند، سید علی رضوی به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت شهید تندگویان شرکت گاز استان معرفی و از زحمات آقای حمید صادقی فرمانده سابق بسیج نیز تقدیر به عمل آمد.

photo_۲۰۱۸4444444444444آفتاب دنا :مراسم تکریم و معارفه فرماندهان بسیج شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور حجت السلام والمسلمین موسوی اطهر مشاور امور روحانیت استاندار،رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز استان،سرهنگ پاسدار مرعشی فرمانده بسیج کارمندان سپاه فتح استان ،سرهنگ پاسدار تندپور فرمانده بسیج ادارات استانداری ، سرهنگ پاسدار سینایی جانشین بسیج کارمندان سپاه فتح، و  سروان کوثری جانشین بسیج استانداری ،سرهنگ پاسدار یزدانخواه فرمانده بسیج مهندسین صنعتی  برگزار شد.

در دوران طلایی دفاع مقدس جوانان نقش آفرین بودند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب دنا ،مشاور امور روحانیون استانداردر این آیین ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به بیان نقش و کارکرد بسیج در دوران قبل و بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهنمود های معمار کبیر انقلاب نشات گرفته از تفکر بسیجی بود و حفظ و تداوم آن هم مرهون همین نگاه و رویکرد است.

حجت السلام والمسلمین موسوی اطهر اظهار داشت: یکی از وظایف مهم بسیج در طول دوران های مختلف انقلاب حفظ و حراست از انقلاب و دستاورد های آن در همه عرصه های مختلف است و با توجه به شرایط کنونی کشور وظایف این نیروی محرک مردمی در دستگاههای اجرایی استان از جمله شرکت گاز با توجه به تخصصی بودن کار این شرکت و خدمات رسانی گاز در شهر ها و روستاها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی ایمان به خدا، تقوا،ولایت مداری،تواضع ومردمی بودن  را از ویژگیهای شاخص بسیجی بودن بر شمرد وگفت:  در دوران طلایی دفاع مقدس جوانان نقش آفرین بودند و خوشبختانه فرمانده جدید پایگاه بسیج شرکت گاز استان از جنس همان جوانان انقلابی است که می تواند در این مسیر به خوبی نقش آفرینی نماید.

بسیجی به اقتضای شرایط  در هر زمان ومکان ،دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی را یک اصل می داند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تشکر از خدمات حمید صادقی در زمان مسولیت ایشان در بسیج  برای سید علی رضوی فرمانده جدید این پایگاه در انجام ماموریتهای محوله آرزوی موفقیت نمود.

رحمان خادم افزود: بسیج به فرموده امام راحل شجره طبیه است و بسیجی به اقتضای شرایط  در هر زمان ومکان ،دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی را یک اصل می داند.

وی با اشاره به سخن سردار غیب پرور رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین پرداخت که فرمودند:روح بسیج حرکت و تحول در مسیر انقلاب است خاطرنشان کرد: بسیجی اهل درک و فهم و بصیرت عمیق بوده و شرایط را خوب می فهمد و درک می کند و به اقتضای آن در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی قیام می کند.

وی افزود اگر بخواهیم مفهوم بسیج و بسیجی را در ادبیات انقلاب اسلامی جستجو کنیم چاره ای جز بیان مراد حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار و معمار بزرگ انقلاب نداریم.

خادم با بیان اینکه در اندیشه حضرت امام بسیج نهادی است اجتماعی با ابعاد متعدد اظهار داشت : بسیج سازمانی نظامی نیست که فقط در زمان جنگ و برای دفاع در مقابل دشمن شکل گرفته باشد.بلکه نهادی است وسیع و پاسخگوی نیازهای اساسی و حیاتی جامعه و با اجزای دیگر نظام اسلامی چنان هماهنگی و پیوند دارد که استغفال از آن جز با انحلال جامعه اسلامی همراه نیست.

در پایان این مراسم که اعضا شورای بسیج و جمعی از مدیران شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد نیز حضور داشتند، سید علی رضوی به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت شهید تندگویان شرکت گاز استان معرفی و از زحمات آقای حاج حمید صادقی فرمانده سابق بسیج نیز تقدیر به عمل آمد. گفتنی است: سید علی رضوی در سوابق بسیجی خود عضو کارگروه فرهنگی و سیاسی سپاه فتح استان و رئیس کارگروه صنعت و انرژی بسیج مهندسین استان را در کارنامه خویش دارد.

photo_۲۰۱۸4444444444444

photo_۲۰۱۸-۰۲-۰۶_۲۳-۴۱-۰۹

photo_۲۰۱۸4444444444444

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی