تاریخ انتشار : شنبه 3 فوریه 2018 - 9:59
کد خبر : 8655

برگزاری جلسات آموزشی برای مدیران مدارس مروج سلامت در راستای کیفی سازی فعالت های سلامت محور

برگزاری جلسات آموزشی برای مدیران مدارس مروج سلامت در راستای کیفی سازی فعالت های سلامت محور

جلال الدین آبروان در جلسه کمیته مدارس مروج سلامت شهرستان کهگیلویه از برگزاری جلسات آموزشی برای مدیران مدارس مروج سلامت در راستای کیفی سازی فعالت های سلامت محور خبرداد.

DSC08562_50386آفتاب دنا : معاون امور بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان در جلسه کمیته مدارس مروج سلامت شهرستان کهگیلویه  از برگزاری جلسات آموزشی برای مدیران مدارس مروج سلامت در راستای کیفی سازی فعالت های سلامت محور خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ جلال الدین آبروان در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت سلامت جسمی و روانی دانش آموزان و کارکنان مدارس که همانا تامین کننده سلامتی جامعه هستند، تصریح کرد:  پس از بحث و بررسی های صورت گرفته مقرر شد در کلیه مدارس و کلاسها سنجش میزان نور و همچنین بررسی سیستم های گرمایشی و سرمایشی توسط واحد بهداشت حرفه ای شبکه بهداشت و درمان و با همکاری ستاد آموزش و پرورش عملیاتی شود.

وی ادامه داد: تشدید نظارت بر بوفه های مدارس و همچنین برگزاری جلسه آموزشی برای مدیران ۱۷مدرسه مروج سلامت در راستای کیفی سازی فعالت های سلامت محور مربوطه از دیگر مصوبات این نشست بود

DSC08567_50388

DSC08565_50387

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی