تاریخ انتشار : دوشنبه 29 ژانویه 2018 - 9:08
کد خبر : 8615

استقلال، امنیت، آزادی و حاکمیت مردم بر سرنوشت خود از برکات پیروزی انقلاب اسلامی است

استقلال، امنیت، آزادی و حاکمیت مردم بر سرنوشت خود از برکات پیروزی انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: خدمات نظام و انقلاب و وضعیت ایران قبل و پس از پیروزی انقلاب باید هر چه بیشتر برای نسل جوان کشور تبیین و تشریح شود و ایام الله دهه فجر نیز بهترین فرصت در این راستا خواهد بود.

IMG_4408آفتاب دنا : رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در نشست کمیته مراسم ستاد ایام الله دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد با محوریت برنامه‌های ۱۲ و ۲۲ بهمن امسال که در یاسوج برگزار شد گفت: مهم‌ترین برکات پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی شامل استقلال، امنیت، آزادی، حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و قطع شدن دست بیگانگان از کشور است.

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: خدمات نظام و انقلاب و وضعیت ایران قبل و پس از پیروزی انقلاب باید هر چه بیشتر برای نسل جوان کشور تبیین و تشریح شود و ایام الله دهه فجر نیز بهترین فرصت در این راستا خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: سخنران یوم الله ۲۲ بهمن امسال در شهر یاسوج مرکز این استان حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان کشور است.

حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: این راهپیمایی در شهر یاسوج از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود و مسیر آن نیز میدان هفتم تیر، خیابان جمهوری اسلامی به طرف میدان امام حسین (ع) است.

وی افزود: مسیر، سخنران و ساعت آغاز این راهپیمایی در دیگر نقاط کهگیلویه و بویراحمد نیز به زودی تعیین و اعلام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سخنران روز ۱۲ بهمن امسال در شهر یاسوج نیز علی محمد احمدی استاندار استان است.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: عوامل مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی شامل مکتب اسلام، رهبری امام خمینی (ره) و حضور ملت ایران در صحنه است و حفظ آن نیز به این سه عنصر مهم بستگی دارد.

وی ابراز داشت: تداوم نظام و انقلاب مستلزم عمل به رهنمودهای راهگشای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: مهم‌ترین برنامه‌های یوم الله ۱۲ بهمن امسال در کهگیلویه و بویراحمد شامل غبار روبی و عطرافشانی قبور شهدا با حضور مسئولان اجرایی، رژه موتوری و خودرویی از فرودگاه یاسوج تا گلزار شهدای این شهر و نواخته شدن زنگ انقلاب در ساعت ۹:۳۳ دقیقه صبح در مدارس به مناسبت گرامیداشت لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آیین «میهمانی لاله‌ها» روز ۱۹ بهمن در گلزار شهدای این استان برگزار و بانگ «الله اکبر» نیز ساعت ۲۱ شامگاه ۲۱ بهمن در سراسر استان طنین انداز می‌شود.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در نقاط مختلف کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود و به منزله بیعت مجدد ملت ایران با نظام، انقلاب و آرمان‌های شهدا، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به ایام فاطمیه در ۱۱، ۱۲ و ۱۳ بهمن امسال، ابراز داشت: آذین بندی و چراغانی نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد و برگزاری آیین‌های جشن و شادی در استان به منظور حفظ حرمت این ایام به پس از ۱۴ بهمن موکول شود.

۱۲ تا ۲۲ بهمن هر سال به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ به نام ابام الله دهه فجر نامگذاری شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی