تاریخ انتشار : جمعه 26 ژانویه 2018 - 21:40
کد خبر : 8565

روح الهی گفت: برای اجرای فاز اول طرح گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک ۶۰کیلومتر شبکه گذاری پلی اتیلن و ۲۰ کیلومتر شبکه گذاری فلزی اجرا شده است.

photo_۲۰۱۷-۱۱-۱۰_۰۸-۲۷-۳۵آفتاب دنا : معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران  از افتتاح پروژه های گازرسانی به دلی رباط باشت و فاز اول طرح گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک  در دهه مبارک فجرخبرداد.

مجید  روح الهی با بیان اینکه این دو پروژه  افتتاحی در سال ۹۶ عملیات اجرایی آنها آغاز شده بود  گفت: طرح گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک از برنامه های مهم دولت و از مطالبات اساسی مردم  بود.

وی گفت: برای اجرای فاز اول طرح گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک  ۶۰کیلومتر شبکه گذاری پلی اتیلن و ۲۰ کیلومتر شبکه گذاری فلزی اجرا شده است.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای پروژه گازرسانی به دلی رباط باشت  نیز ۴۵۰۰ متر شبکه گذاری پلی اتیلن صورت گرفته است.

روح الهی ،اعتبار هزینه شده برای افتتاح فاز اول گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک  در دهه فجر امسال را  ۴۰ میلیارد تومان ذکر کرد وگفت: برای  افتتاح پروژه گازرسانی به دلی رباط باشت  نیز ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای لنده ،باشت و سرفاریاب در دهه مبارک فجر

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه  از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به مجموعه روستاهای شیتاب و مونه لنده  با اجرای ۱۷ کیلومتر شبکه گذاری پلی اتیلن ، مجموعه روستاهای تل چگاه باشت و دلی خلیفه با اجرای ۴۸کیلومتر  شبکه گذاری پلی اتیلن  ،دلیا سیر علیا و سفلی سرفاریاب  با اجرای ۲۵ کیلومتر شبکه گذاری پلی اتیلن در دهه فجر امسال خبرداد و گفت: برای اجرای طرح گازرسانی به این روستاها اعتباری قریب به ۷ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی گفت:  گازرسانی به مجموعه روستاهای سادات محمودی در شهرستان دنا  با اجرای ۱۶ کیلومتر شبکه گذاری وگازرسانی به مجموعه روستاهای کت بهمئی با ۴۰ کیلومتر شبکه گذاری و روستاههای دهستان چین شهرستان بویراحمد با ۱۲ کیلومتر شبکه گذاری در دست اجراست که طبق برنامه زمانبندی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

۷۵ درصد روستاههای بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تا کنون ۵۸۱ روستا از نعمت گاز طبیعی در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد  برخوردار شده اند گفت:  برنامه ریزی برای گاز رسانی به ۳۰۲ روستای دیگر در استان در حال اجراست که پیش بینی می شود  به مرور تا سال ۹۸ از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی تعداد خانوار بهرمند شده از گاز طبیعی در استان را ۱۷۸۳۹۷ خانوار ذکر کرد وگفت: از این تعداد خانوار ۱۲۵۰۱۸ خانوار آنها شهری و ۵۳۳۷۹ خانوار روستایی  است که ۷۵ درصد روستاههای بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

روح الهی ، جلوگیری از قاچاق سوخت، حفاظت از منابع طبیعی منطقه، ایجاد بستر مناسب برای گازرسانی به صنایع محلی و گردشگری در منطقه، کاهش نرخ مهاجرت به شهرها و جلوگیری از حاشیه نشینی شهری را از اهداف اجرای پروژه‌های گازرسانی برشمرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی