تاریخ انتشار : جمعه 26 ژانویه 2018 - 12:25
کد خبر : 8550

برخورداری شهرستان کهگیلویه ازانواع متخصصان ره آورد بارقه ای از امید در حوزه سلامت

برخورداری شهرستان کهگیلویه ازانواع متخصصان ره آورد بارقه ای از امید در حوزه سلامت

دکتر کورش داوری خدمات رسانی بخش های رادیولوژی و سونوگرافی و پاتولوژی را یادآور شد و گفت: تلاش ما انجام رسالت با رویکرد امنیت در بعد برخورداری شهرستان از انواع متخصصان ‌میباشد که این پیشرفت های چشمگیر نیازمند اطلاع رسانی اصحاب رسانه میباشد.

dsc02209_0آفتاب دنا: مدیر شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت ولادت حضرت زینب( س) وروزپرستار ودراستانه ایام الله دهه‌مبارک فجر در شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه برگزار شد گزارشی از فعالیتها وبرنامه های این حوزه در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم ارائه کرد.

دکتر کورش داوری با تبریک روز پرستار به جامعه بزرگ پرستاری و گرامیداشت دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی گفت:شبکه بهداشت ودرمان ازواحدهای محیطی دانشگاه‌علوم‌پزشکی استان می باشد که وظایف خود را درابعادمختلف به‌تناسب جایگاه سازمانی ارایه می نماید و ساختاری کاملامتفاوت ازبقیه ادارات دارد.

با پیگیریهای نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مجمتع آموزش عالی شهرستان کهگیلویه ازمهرماه ۹۷ دانشجو می پذیرد

مدیر شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه گفت: به سبب شخصیت ممتاز دکتر ایلامی رییس دانشگاه علوم پزشکی، مجمتع اموزش عالی شهرستان کهگیلویه ازمهرماه ۹۷ مبادرت به پذیرش دانشجو در رشته های درمانی و بهداشتی می کند که این کار دگردیسی فرهنگی و انقلاب ژرف آموزشی و تولد مجدد قلم در الگوی دیگری از ساختار دانشگاهی خواهد بود.

داوری در همین زمینه خاطرنشان کرد: این مهم با زحمات جناب هاشمی پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و با پیگیری مستمر ریاست دانشگاه که به تعبیر من “امیــرکبــیر بخش سلامت‌ کهگیلویه” میباشد استحقای پیدا کرد تا آنجا که در سال آینده محصولات‌ تخصصی نیروی انسانی در رشته های بهداشتی و درمانی به عرصه خدمت ورود پیدا خواهند کرد.

اصحاب رسانه همواره مطالبات مردم ازمتولیان سلامت  را پیگیری نمایند

مدیر شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه سلامت را محور توسعه پایدار و انسان سالم را موتور محرکه این توسعه بر شمرد وگفت: از بعد بهداشتی ودرمانی نیزشبکه بهداشت ودرمان درهردومقوله وظایف حساسی بعهده داردبگونه ای که‌هم دربخش بهداشت درنقاط مختلف شهرستان وهم درحیطه بیمارستان وظایف چندگانه خودرادنبال می نماید.

داوری پیگیری مطالبات مردم را رسالت اخلاقی و وظیفه سازمانی دانست وخواستار این شد که اصحاب رسانه همواره پیگیری این مطالبات را ازمتولیان سلامت طلب نمایند.

توجه دکتر ایلامی به مناطق محروم ‌بویژه کهگیلویه بزرگ  ستودنی است

مدیر شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه با اشاره به شرایط کنونی وضعیت بهداشت ودرمان ومقایسه ای باقبل خاطرنشان کرد: آرایش تیم تخصصی بیمارستان امام‌خمینی دهدشت به‌گونه ای است‌که درتاریخ شهرستان چنین کمیت وکیفیتی درمنشورتخصصی سلامت به‌نمایش گذاشته‌نشده است و همه اینها به اصل مردم داری محرومیت‌زدایی وتقسیم منابع تخصصی وتوجه ویژه ای است که به طوراختصاصی دکتر ایلامی به مناطق محروم‌بویژه کهگیلویه بزرگ دارد که این امر ستودنی است.

داوری گفت:چهره های نخبه وفرهیخته ممتاز ومتدین پزشکان‌متخصص تابلویی ازایمنی سلامت رادرسطح شهرستان طراحی کرده اند که درهرماه هم درحیطه‌متخصصان وهم پزشکان‌عمومی درکهگیلویه بطورمیانگین ما‌بین ۶ تا ۸ هزاربیمار مختلف به‌پزشکان‌مراجعه می کنند.

حضور متخصص های‌ مختلف در سطح شهرستان کهگیلویه  در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم

مدیر شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه تحولات چشمگیری صورت گرفته است، افزود: درسطح بیمارستان دهدشت هرماه یک‌‌هزار بیمار بستری می شود و چهارصد زایمان و۱۵ هزاربیمارسرپایی و۱۱۸ هزارمراجعین‌تزریقات حاصل تلاش مجموعه عوامل دست‌اندرکارسلامت درسطح بیمارستان‌می باشد.

داوری تاکید کرد:۵۰۰ نفر در طول روز به اورژانس سرپایی مراجعه و مورد ویزیت پزشک عمومی قرار  ‌می گیرند.

وی حضور متخصص های‌ مختلف را منحصر به فرد ذکر کرد و افزود: حضور این پزشکان به گونه ای است که ‌فعالیت همزمان دو جراح‌مغزواعصاب بی سابقه بوده است وازاین‌نظر نسبت به بسیاری ازشهرهای توسعه یافته برتری داریم.

افتتاح بخش چشم پزشکی ‌و راه‌اندازی عمل های چشم بامجهزترین دستگاهها با حمایتهای سردار هاشمی پور

IMG_20180123_142521مدیرشبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه افتتاح بخش چشم پزشکی و استقرار دوچشم‌پزشک‌وراه‌اندازی عمل های چشم بامجهزترین دستگاه های۲۰۱۷ را به مردم شهرستان های چهارگانه نوید داد.

دکتر داوری گفت: با پیگیریهای نماینده محترم کهگیلویه بزرگ سردار هاشمی پور یک دستگاه فیکو با اعتباری ۳میلیارد ریال جهت انجام جراحی چشم پزشکی در اختیار بیمارستان  حضرت امام خمینی (ره) دهدشت قرار گرفته است .

وی همچنین از فعالیت ۲ متخصص گوش وحلق و بینی خبرداد و گفت:هم اکنون ازدیگر شهرستان های همجوار نیز بیماران برای درمان به این متخصصان مراجعه می کنند.

داوری تعداد پزشکان متخصص ارتوپد را ۴پزشک برشمرد و گفت: استقرار ۳متخصص جراح عمومی وپنج متخصص زنان وزایمان و۷ متخصص داخلی و۴ متخصص اطفال‌ ودونفرطب توانبخشی و ۳ طب اورژانس وفعال نمودن کلینیک‌ تخصصی پوست درسطح شهرستان بخش دیگری ازفعالیت ها ودستاوردهای شبکه بهداشت ودرمان شهرستان با حمایت دولت تدبیروامید می باشد.

مدیرشبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه خدمات رسانی بخش های رادیولوژی وسونوگرافی وپاتولوژی را نیزیاداورشد و گفت تلاش ما انجام رسالت با رویکردامنیت دربعد برخورداری شهرستان ازانواع متخصصان‌میباشد که این پیشرفت های چشمگیر نیازمند اطلاع رسانی اصحاب رسانه خواهدبود.

فعال بودن ۱۹پروژه عمرانی حوزه بهداشت ودرمان در شهرستان کهگیلویه

مدیرشبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه در بخش دیگری از سخنانش گفت: با پیگیری‌های نماینده محترم شهرستان در دوره کاری دکتر ایلامی ۱۹ پروژه  عمرانی در شهردهدشت  و روستاهای اطراف در حال پیشرفت می‌باشد که برخی به بهره برداری رسیده و برخی از ۱۰ تا ۸۵ درصد در حال پیشرفت می‌باشند.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه، ساختمان ستاد شبکه ،۵ مرکز خدمات جامع سلامت، ۷ پایگاه سلامت، ، مرکز تسهیلات زایمان بیمارستان، کلنیک تخصصی، اورژانس بیمارستان، خانه بهداشت، ساختمان مجتمع آموزشی بهورزی را  از جمله این پروزه ها  عنوان کرد.

وی  تصریح کرد: با راه اندازی کلنیک دوم در بیمارستان امام خمینی دهدشت شاهد خواهیم بود که  تراکم مراجعه کنندگان به اورزانس سرپایی دهدشت به طور ملموسی کاهش سرعت خدمت رسانی بالاتر می‌رود.

با پیگیریهاتی مستمر سردار  هاشمی پور نماینده محترم کهگیلویه بزرگ شاهد رشد شاخصها در حوزه سلامت هستیم

مدیرشبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه در پایان از سردار حاج عدل هاشمی پور نماینده محترم شهرستانهای کهگیلویه،چرام،لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی که با پیگیریهاتی مستمر در پی حل مشکلات حوزه سلامت و ارتقاء شاخصها در این بخش هستند صمیمانه تقدیر وتشکر وسپاسگزاری کرد و اظهار امیدواری کرد با حمایتهای  رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان ، مسئولان شهرستانی  و پرسنل خدوم شبکه بهداشت درمان شهرستان کهگیلویه بتوانیم با مدیریت منابع و امکانات خدماتی متناسب با شان مردم بزرگورامان به آنان ارائه دهیم و موجبات رضایت مندی آنان را بیش از پیش فراهم نماییم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی