تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 ژانویه 2018 - 8:26
کد خبر : 8531

برگزاری فرآیند ارزیابی دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز در کهگیلویه وبویراحمد

برگزاری فرآیند ارزیابی دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز در کهگیلویه وبویراحمد

رحمان خادم با بیان این خبرگفت: فرآیند ارزیابی اولین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران توسط سه نفر از ارزیابان معرفی شده از سوی دبیرخانه جایزه طی دو روز در سطح شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید.

IMG_9215آفتاب دنا : مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری فرآیند ارزیابی اولین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران در استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمدرحمان خادم  با بیان این خبرگفت: فرآیند ارزیابی اولین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران توسط سه نفر از ارزیابان معرفی شده از سوی دبیرخانه جایزه طی دو روز در سطح شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید.

وی افزود: در طول این دو روز ارزیابان با حضور در جمع تیمهای مختلف کاری شرکت در  چارچوب معیارهای نه گانه مدل تعالی سازمانی EFQM فرآیندهای کاری را تحت ارزیابی قرار داده و توصیه های لازم را ارائه نمودند.

خدمات رسانی مطلوب و با کیفیت اساس حرکت شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد

مدیرعامل شرکت گاز استان با تاکید بر ضرورت حرکت در مسیر تعالی سازمانی و برشمردن مزایای استقرار این مدل، ابراز امیدواری کرد با اهتمام مسئولین بخشهای مختلف شرکت شاهد پیشرفت و کسب افتخارات بالاتر در سالهای آتی باشیم و بتوانیم سطح کیفی ارائه خدمات شرکت را به طور مستمر بهبود بخشیم.

خادم خدمات رسانی مطلوب و با کیفیت را اساس حرکت شرکت گاز استان عنوان کرد وگفت: پرسنل شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد با تمام توان برای ارائه خدمت صادقانه و با کیفیت به مردم شریف این دیار گام برمی دارند وبا پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع برای ارتقاء رضایت مندی مردم از خدمات این شرکت تلاش می کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی