تاریخ انتشار : شنبه 9 دسامبر 2017 - 8:22
کد خبر : 8397

همایش تجلیل از ۲۵۰برگزیده علمی با هدف معرفی الگوهای برتر به دانش آموزان وفرهنگیان

همایش تجلیل از ۲۵۰برگزیده علمی با هدف معرفی الگوهای برتر به دانش آموزان وفرهنگیان

آفتاب دنا : سومین همایش تجلیل از ۲۵۰برگزیده علمی،آموزشی ،فرهنگی ودانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج برگزار شد در این همایش که با حضور دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش ،مسئولان استانی آموزش وپرورش،اولیاء ،مدیران مدارس،دانش آموزان وفرهنگیان برگزار شد از برگزیدگان علمی،آموزشی ،فرهنگی ودانش آموزی حوزه متوسطه کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج تجلیل شد. تغییر بنیادین

DSC00071آفتاب دنا : سومین همایش تجلیل از ۲۵۰برگزیده علمی،آموزشی ،فرهنگی ودانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج برگزار شد

در این همایش که با حضور دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش ،مسئولان استانی آموزش وپرورش،اولیاء ،مدیران مدارس،دانش آموزان وفرهنگیان برگزار شد از برگزیدگان علمی،آموزشی ،فرهنگی ودانش آموزی حوزه متوسطه کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج تجلیل شد.

تغییر بنیادین در آموزش وپرورش دانش آموزان را برای خوب زیستن آماده می کند

دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش در این گفت:امروزه باید به این نکته توجه داشت که محیط یادگیری در محدوده کلاس درس نیست.

مهدی نوید ادهم گفت:دانش آموز عنوانی است که برای یادگیرنده بکار می رود وباید با تلاش معلم عنوان عنصر مهم در فرآیند یاددهی ویادگیری وی را از حالت منفعل خارج کنیم.

وی گفت:سند تحول بنیادین آموزش وپرورش عنوان بزرگترین سند تغییر نظام آموزشی کشور در اولویت کاری مجموعه تعلیم وتربیت قرار دارد.

دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش گفت: باید به طریقی عمل شود که در روند یاددهی ویادگیری تغییر را حس کنیم ودانش آموز بعنوان جوینده علم تربیت شود.

وی گفت:در آموزش وپرورش به دنبال تغییر بنیادین هستیم تا دانش آموزان برای خوب زیستن آماده شوند.

تجلیل از چهره های برتر علمی تقدیر از توانمندی وظرفیت ارزشمند نیروی انسانی است

DSC00069

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این همایش گفت:برگزیدگان شامل رتبه های یک ودورقمی کنکور سراسری –جشنوارهای تحلیل محتوا-نوآوری-الگوهای برتر تدریس،پیشرفت تحصیلی،میانگین نمره سوم متوسطه ،پروژه مهر،مسابقات علمی حوزه متوسطه هستند.

هادی زاع پور گفت:در یک سال گذشته دانش آموزان وفرهنگیان استان بیش از ۶۰۰رتبه ملی کسب کردند.

وی گفت:تجلیل از چهره های برتر علمی تقدیر از توانمندی وظرفیت ارزشمند نیروی انسانی زیربنای توسعه همه جانبه جامعه است.

کسب رتبه های برتر علمی در سطوح ملی بیانگر تلاش معلمان ،برنامه ریزان آموزشی وخانواده هاست

رئیس بنیاد نخبگان استان هم گفت:نیروی انسانی فرهیخته محور اصلی اقتصاد دانش بنیان است که باید توانمند شود.

دکتر نیکروز گفت:کسب رتبه های برتر علمی وموفقیت ها در سطوح استانی وملی بیانگر تلاش معلمان دلسوز وبرنامه ریزان آموزشی وخانواده هاست.

تشویق وترغیب چهره های برتر علمی ومعرفی الگوهای برتر به دانش آموزان وفرهنگیان مهمترین هدف

تجلیل از برترین های علمی و فرهنگی با هدف تشویق وترغیب چهره های برتر علمی ومعرفی الگوهای برتر به جامعه است

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هدف از این همایش را تشویق و ترغیب چهره‌های برتر علمی در بخش‌های دانش‌آموزی و فرهنگی و معرفی الگوهای برتر به جامعه دانست و گفت: در این همایش از رتبه‌های یک و دو رقمی کنکور و برترین‌های ملی جشنواره نوجوان خوارزمی، مسابقات علمی و عملی کاربردی، پیشرفت تحصیلی، الگوهای برتر تدریس، ، ممتازان طرح تعالی مدیریت، پروژه مهر، فراخوان مقالات، گروه‌های آموزشی و برنامه‌های کیفی بخشی تجلیل شد.

دکتر ایوب رضایی افزود: این همایش برای سومین سال متوالی با حضور فرهنگیان ودانش آموزان برتر ملی و استانی برگزار می شود

وی با بیان اینکه در ارزیابی از پروژه مهر شهرستانهای بویراحمد،گچساران وچرام رتبه های برتر کسب کردندگفت:این ارزیابی با حضور کمیته های کارشناسی ارزشیابی از فعالیتهای اجرایی در طول سال انجام گرفت.

موفقیت‌های آموزش متوسطه نتیجه همدلی وانسجام در مجموعه آموزش و پرورش استان است

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ، موفقیت‌های به دست آمده  در حوزه آموزش متوسطه را نتیجه همدلی و انسجام  در مجموعه آموزش و پرورش استان و تلاش فرهنگیان در اقصی نقاط استان دانست و اظهار امیدواری کرد با اجرای طرح‌های کیفیت بخشی در بخش آموزش و نظارت بر اجرای آنها در سال جاری شاهد موفقیت‌ها و افتخارات بیشتری از دانش‌آموزان استان در سطح ملی باشیم.

رضایی با بیان اینکه ما در آموزش و پرورش به دنبال فراهم کردن شرایط خوب برای رفاه حال دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی خود هستیم از ارتقاء جایگاه استان در کشور در حوزه آموزش خبر داد و گفت: تداوم این حرکت نیازمند همکاری بیشتر دانش‌آموزان‌، اولیا  و مشارکت سایر دستگاه‌ها با آموزش و پرورش است.

شناسایی استعدادهای نهفته در دانش‌آموزان و هدایت آنان در مسیر صحیح

DSC03030

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه  نخبگان و متفکران امروز دانشمندان و اندیشمندان فردای جامعه اسلامی هستند گفت: نقش ما در عرصه تعلیم و تربیت شناسایی استعدادهای نهفته در دانش‌آموزان و هدایت آنان در مسیر صحیح است.

رضایی ، قدرشناسی و تجلیل از زحمات دانش‌آموزان و معلمان در کسب رتبه‌های  برتر علمی در کشور را ضروری برشمرد و از آن به عنوان بستر توسعه و تعالی جامعه یاد کرد و گفت: برای داشتن یک جامعه پیشرفته و توسعه یافته یکی از راه‌های آن توجه ویژه به بخش آموزش و پرورش است.

وی در خصوص تداوم این موفقیت‌ها از برنامه‌ریزی اصولی و مدون در حوزه متوسطه آموزش و پرورش استان خبر داد و خاطرنشان کرد: آموزش مدیران، معلمان و تشکیل کلاس‌های آموزشی برای اولیاء همچنین توانمندسازی عوامل مدارس از برنامه‌های جاری آموزش و پرورش استان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی