تاریخ انتشار : شنبه 9 دسامبر 2017 - 0:01
کد خبر : 8387

ارائه خدمات رفاهی و بیمه ای جهت اعضای سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد

ارائه خدمات رفاهی و بیمه ای جهت اعضای سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد

سلیمانی از انعقاد بیمه مسئولیت حرفه‏ ای مهندسین ناظر برای اعضای این سازمان خبرداد وگفت: مهندسین ناظر می توانند جهت بهره مندی از تسهیلات بیمه ای در زمان وقوع خسارت از شرایط بوجود آمده استفاده نمایند.

photo_۲۰۱۷-۱۲-۰۵_۱۴-۰۳-۲۹

آفتاب دنا : عضو هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد از ایجاد تفاهم نامه جهت ارائه خدمات بیمه ای ،دندانپزشکی ، ورزشی ،تسهیلات خرید لوازم خانگی و قرض الحسنه به منظور رفاه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب دنا ، مجتبی سلیمانی با اشاره به اینکه هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان پیگیریهای مختلفی را جهت ارائه  کلیه خدمات رفاهی و بیمه ای برای اعضای این سازمان با مراکز خدماتی و رفاهی انجام داده است گفت: با تفاهم نامه ای که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیمه معلم منعقد کرده بیمه تکمیل درمان با شرایط ویژه جهت استفاده اعضای سازمان نظام مهندسی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۴ هزار نفر در استان کهگیلویه وبویراحمد عضو  این سازمان هستند خاطرنشان کرد:  در تفاهم نامه منعقد شده بیمه خدمات خودرویی از قبیل بیمه شخص ثالث وبدنه ،بیمه عمر و حوادث با تخفیف ویژه جهت استفاده مهندسین و خانواده های آنان در نظر گرفته شده است .

سلیمانی از انعقاد بیمه مسئولیت حرفه‏ ای مهندسین ناظر برای اعضای  این سازمان خبرداد وگفت: مهندسین ناظر می توانند جهت بهره مندی از تسهیلات بیمه ای در زمان وقوع خسارت از شرایط بوجود آمده استفاده نمایند.

وی گفت:  پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برحسب اولویت با توجه به ظرفیت ماهانه  و ارائه خدمات دندانپزشکی با تخفیف ویژه ۵ تا ۴۰ درصد نیز جهت استفاده مهندسین وخانواده های محترم آنها پیش بینی شده است.

عضو هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد درادامه افزود: جهت استفاده اعضای سازمان که تمایل به خرید لوازم خانگی با فروش اقساطی دارند نیز با فروشگاههای لوازم خانگی تفاهم نامه ای منعقد شده که با تخفیفات ویژه اعضای سازمان می توانند از این فروشگاهها به صورت اقساطی خرید نمایند.

سلیمانی از انعقاد تفاهم نامه جهت استفاده از استخر دانشگاه یاسوج  برای اعضای  این سازمان خبرداد وگفت: فرآیند این تفاهم نامه در حال انجام است که با انعقاد آن مهندسین در روزهای دوشنبه و چهارشنبه می توانند از استخر شنا نیز استفاده کنند.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی