تاریخ انتشار : شنبه 2 دسامبر 2017 - 16:49
کد خبر : 8377

دکتر ایوب رضایی گفت: همایش تجلیل از ۲۵۰ برگزیده آموزش متوسطه در دو بخش فرهنگیان و دانش‌آموزان چهاردهم آذرماه با حضور دبیرکل محترم شورای عالی آموزش وپروش و مسئولان استانی برگزار می شود.

DSC03030

تجلیل از ۲۵۰  برتر فرهنگی و دانش آموزی آموزش متوسطه با حضور دبیرکل محترم شورای عالی آموزش وپروش

آفتاب دنا: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:  همایش تجلیل از ۲۵۰  برگزیده آموزش متوسطه در دو بخش فرهنگیان و دانش‌آموزان چهاردهم آذرماه با حضور دبیرکل محترم شورای عالی آموزش وپروش  و مسئولان استانی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب دنا ، دکتر ایوب رضایی هدف از این همایش را تشویق و ترغیب چهره های برتر علمی در بخش های دانش آموزی و فرهنگی دانست وگفت: در این همایش از رتبه های یک و دو رقمی کنکور و برترین های ملی جشنواره نوجوان خوارزمی، مسابقات علمی وعملی کاربردی،پیشرفت تحصیلی،الگوهای برتر تدریس، ، ممتازان طرح تعالی مدیریت،پروژه مهر ،فراخوان مقالات ، گروههای آموزشی و برنامه های کیفی بخشی تجلیل می شود.

وی، موفقیت‌های به دست آمده را نتیجه همدلی و انسجام  در مجموعه آموزش و پرورش استان و تلاش فرهنگیان در اقصی نقاط استان دانست و اظهار امیدواری کرد با اجرای طرح‌های کیفیت بخشی در بخش آموزش و نظارت بر اجرای آنها در سال جاری شاهد موفقیت‌ها و افتخارات بیشتری از دانش‌آموزان استان در سطح ملی باشیم.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما در آموزش و پرورش به دنبال فراهم کردن شرایط خوب برای رفاه حال دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی خود هستیم از ارتقاء جایگاه استان در کشور در حوزه آموزش خبر داد و گفت: تداوم این حرکت نیازمند همکاری بیشتر دانش‌آموزان‌، اولیا  و مشارکت سایر دستگاهها با آموزش و پرورش است.

رضایی با اشاره به اینکه  نخبگان و متفکران امروز دانشمندان و اندیشمندان فردای جامعه اسلامی هستند گفت: نقش ما در عرصه تعلیم و تربیت شناسایی استعدادهای نهفته در دانش‌آموزان و هدایت آنان در مسیر صحیح است.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان ، قدرشناسی و تجلیل از زحمات دانش‌آموزان و معلمان در کسب رتبه‌های  برتر علمی در کشور را ضروری برشمرد و از آن به عنوان بستر توسعه و تعالی جامعه یاد کرد و گفت: برای داشتن یک جامعه پیشرفته و توسعه یافته یکی از راه‌های آن توجه ویژه به بخش آموزش و پرورش است.

رضایی در خصوص تداوم این موفقیت‌ها از برنامه‌ریزی اصولی و مدون در حوزه متوسطه آموزش و پرورش استان خبر داد و خاطرنشان کرد: آموزش مدیران، معلمان و تشکیل کلاس‌های آموزشی برای اولیاء همچنین توانمندسازی عوامل مدارس از برنامه‌های جاری آموزش و پرورش استان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی