تاریخ انتشار : شنبه 2 دسامبر 2017 - 15:53
کد خبر : 8367

ورزش مهمترین عامل افزایش امید به زندگی است و نقش مهمی در پیشگیری از بروز ناهنجاری های روانی دارد

ورزش مهمترین عامل افزایش امید به زندگی است و نقش مهمی در پیشگیری از بروز ناهنجاری های روانی دارد

سید حسن موسوی گفت: ورزش علاوه بر اینکه ابزار ارزشمندی برای سلامتی جسمانی است رابطه نزدیکی با سلامت روانی دارد و به ویژه نقش مهمی در پیشگیری از بروز ناهنجاری های روانی دارد.

آphoto_۲۰۱۷-۱۱-۰۳_۱۰-۰۳-۴۸فتاب دنا :معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:اگر بخواهیم یک جامعه فعال ،پویا،امیدوار داشته باشیم باید ورزش جزء ضروریات زندگی و در سبد زندگی انسانها باشد و به یک فرهنگ تبدیل شود .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب  دنا ،سید حسن موسوی با  تبریک  هفته وحدت و فرا رسیدن ولادت رسول گرامی اسلام و امام جعفر صادق (ع) گفت:  حرکت و رشد جامعه با گذشته متفاوت شده است و نوع بیماری ها، پیشرفت شهرها و  رشد روز افزون وشتابان تکنولوژی باعث شده تا سبک زندگی انسانها تغییر کند

وی  افزود : ورزش علاوه بر اینکه ابزار ارزشمندی برای سلامتی جسمانی است  رابطه نزدیکی با سلامت روانی دارد و به ویژه نقش مهمی در پیشگیری از بروز ناهنجاری های روانی دارد.

معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ورزش را مهمترین عامل افزایش امید به زندگی و لذت بردن از آن بیان کرد و افزود فعالیتهای ورزشی باعث ایجاد فرصت خود ارزیابی ارتباط و مقایسه با همسالان و رقابت سالم میشود که به نوبه خود به رشد عزت نفس و خود پنداری مثبت دانش آموزان کمک می کند

وی با بیان اینکه زیربنای توسعه ، پیشرفت ، حرکت و هرفعل و انفعالی،سلامتی است  خاطرنشان کرد: سلامتی الفبای زندگی است و انسانی موفق است که بتواند در سالم باشد و رمز سالم بودن نیز ورزش کردن است.

موسوی آموزش و سلامت را دو نیاز اساسی هر جامعه برای پیشرفت ذکر کرد و افزود: هر جامعه‌ای این دونیاز را بتواند بیشتر و بهتر اجرا کند پیشرفته‌ و توسعه یافته‌ است.

المپیاد های ورزشی درن مدرسه ای فرصتی برای بروز استعدادها ،توانایی ها و قابلیت های بالقوه دانش آموزان

معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه ورزش در آموزش و پرورش باید جزء مقوله های اصلی برنامه ها باشد افزود: تغذیه مناسب و مطلوب همراه با پیشرفت های علمی در سلامتی موثر است .

موسوی خانواده، مدرسه و دانشگاه را  از نهادهایی دانست که بیشترین تاثیر را بر آموزش دارند  و گفت: اگر این دو نهاد هماهنگ باشند ۶۰ تا ۷۰ درصد می‌توانیم به اهداف پرورش که تربیت انسان‌ها است رسید تا جامعه از امنیت توسعه خوبی برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه المپیاد ورزشی درن مدرسه ای  زمینه ای فراهم میکند که دانش آموزان بتوانند توانایی ها و قابلیت های بالقوه خود را بروز داده و آن را در مسیر رشد و تعالی قرار دهند خاطرنشان کرد:  برگزاری المپیاد ورزشی یکی از طرح های ارزشمند و متعالی کشوری است که دانش آموزان را ضمن مشارکت دادن در یک کار گروهی و اجتماعی برای توسعه و داشتن زندگی با نشاط آماده  می کند

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی