تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 نوامبر 2017 - 13:33
کد خبر : 8310

اختصاص یک روز حقوق کارکنان بانک صادرات کهگیلویه وبویراحمد به زلزله زدگان استان کرمانشاه

اختصاص یک روز حقوق کارکنان بانک صادرات کهگیلویه وبویراحمد به زلزله زدگان استان کرمانشاه

،سپهدار روانان گفت: با هدف دستگیری از خانواده های قربانیان و آسیب دیدگان حادثه تلخ و اندوهبار زلزله در استان کرمانشاه، معادل حداقل یک روز حقوق و مزایای کارکنان شاغل این بانک، به صورت داوطلبانه به حمایت از هموطنان زلزله زده، اختصاص پیدا کرد.

677آفتاب دنا : مدیریت شعب بانک صادارات استان کهگیلویه وبویراحمد از اختصاص حداقل یک روز حقوق و مزایای کارکنان شاغل بانک صادرات این استان به زلزله زدگان استان کرمانشاه خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،سپهدارروانان با ابراز تاسف از وقوع حادثه دلخراش و تاسف بار زلزله در استان کرمانشاه و تسلیت به خانواده های مصیبت‌دیده و داغدار، با اعلام این خبرگفت: با هدف دستگیری از خانواده های قربانیان و آسیب دیدگان حادثه تلخ و اندوهبار زلزله در استان کرمانشاه، معادل حداقل یک روز حقوق و مزایای کارکنان شاغل این بانک، به صورت داوطلبانه به حمایت از هموطنان زلزله زده، اختصاص پیدا کرد.
وی خاطرنشان کرد: برای کمک به زلزله زده در غرب کشور هموطنان نوع‌ دوست می‌توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره‌ حساب ۶۵۶۵ یا (حساب سپهری ۰۱۱۱۲۹۷۹۰۲۰۰۱ زلزله زدگان استانهای غرب کشور) نزد صادرات به منظور جمع آوری کمکهای مردمی برای آسب دیدگان زلزله اخیر اختصاص داده شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی