تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آوریل 2014 - 20:20
کد خبر : 828

شتاب بخشی به طرح های در حال اجرای مناطق روستایی از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری می کند

شتاب بخشی به طرح های در حال اجرای مناطق روستایی از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری می کند

نسیم دنا:نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شتاب بخشی به طرح ها و پروژه های در حال اجرای مناطق روستایی راهکاری برای پیشگیری از مهاجرت روستاییان به شهر است.  غلامرضا تاجگردون در مراسم کلنگ زنی طرح ساماندهی روستای دیل افزود: بارها شاهد طغیان رودخانه دیل در فصل زمستان بودیم که

نسیم دنا:نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شتاب بخشی به طرح ها و پروژه های در حال اجرای مناطق روستایی راهکاری برای پیشگیری از مهاجرت روستاییان به شهر است.

 غلامرضا تاجگردون در مراسم کلنگ زنی طرح ساماندهی روستای دیل افزود: بارها شاهد طغیان رودخانه دیل در فصل زمستان بودیم که باغث آبگرفتگی منازل مسکونی مردم این روستا شده است.testrash_12

وی اظهارکرد: یک میلیارد تومان اعتبار برای زیباسازی ساحل رودخانه دیل شهرستان گچساران اختصاص یافت.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این اعتبار برای اجرای فضای سبز در ساحل رودخانه دیل در نظر گرفته شده است.

تاجگردون بیان کرد: به کارگیری نیروهای کارگر بومی هر منطقه برای اجرای طرحهای عمرانی بر شتاب بخشی در اجرای طرح ساماندهی رودخانه دیل ضروری است.

وی تصریح کرد: شتاب بخشی به طرح های در حال اجرای مناطق روستایی راهکاری برای پیشگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و نهایت گامی بلند به سوی تحقق افزایش تولید و اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بارها شاهد طغیان رودخانه دیل به ویژه درفصل زمستان بودیم که باغث آبگرفتگی منازل مسکونی مردم این روستا شده است و مسئولان باید برای زیرساخت های اولیه زندگی در روستاها تلاش بیشتری کنند.

به گزارش ایسنا، روستای ۲۰۰۰ نفری دیل در ۲۵ کیلومتری شهرستان گچساران قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی