تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آوریل 2014 - 20:15
کد خبر : 824

بهره برداری از جاده “پاتاوه به دهدشت” ۴۰۰روستا را از بن بست خارج می کند

بهره برداری از جاده “پاتاوه به دهدشت” ۴۰۰روستا را از بن بست خارج می کند

نسیم دنا :نماینده مردم دنا شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بهره برداری از جاده “پاتاوه به دهدشت” ۴۰۰روستا را از بن بست خارج می کند.  غلام محمد زارعی به همراه فرماندار بویراحمد و مدیرکل راه و شهرسازی در بازدید از این محور ارتباطی افزود: این جاده ارتباطی ۱۳ دهنه تونل به

نسیم دنا :نماینده مردم دنا شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بهره برداری از جاده “پاتاوه به دهدشت” ۴۰۰روستا را از بن بست خارج می کند.SONY DSC

 غلام محمد زارعی به همراه فرماندار بویراحمد و مدیرکل راه و شهرسازی در بازدید از این محور ارتباطی افزود: این جاده ارتباطی ۱۳ دهنه تونل به طول حدود هشت کیلومتر و ۵۵۰ ابنیه فنی دارد و یکی از بزرگترین پروژه های در دست اجرا در این استان است.

وی اظهارکرد: تاکنون بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان برای احداث این جاده هزینه شده است و برای تکیمل آن به ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی این پروژه را اولویت اصلی راهسازی این استان عنوان و خاطرنشان کرد: محور ترانزیتی “پاتاوه –دهدشت” تکمیل کننده کریدور شمال به جنوب کشور است وی افزود: این جاده بنادر جنوبی از جمله بندر امام را بیش از ۲۰۰ کیلومتر به مرکز کشور نزدیکتر می کند.

زارعی تصریح کرد: فاز اول و چهارم این محور به ترتیب با ۲۸ و ۱۹٫۵ کیلومتر به بهره ‌برداری رسیده و فاز دوم و سوم آن به ‌طول ۲۸ و ۶۳کیلومتر در دست اجراست.

وی ادامه داد: فاز نخست این طرح در سال ۸۷  به بهره برداری رسید و فاز دوم جاده ملی “پاتاوه – دهدشت” حدفاصل میان تنگان تا لوداب به طول ۲۸ کیلومتر تا پایان سال جاری زیر بار ترافیک خواهد رفت.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با بهره برداری از این طرح ملی بیش از ۱۵ هزار نفر در شهر لوداب از توابع شهرستان بویراحمد از نعمت راه مناسب بهره مند خواهند شد.

زارعی اضافه کرد: این جاده موجب توسعه و رونق روستاهای نزدیک این محور خواهد شد و نقش مهمی در توسعه گردشگری منطقه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی