تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 نوامبر 2017 - 23:57
کد خبر : 8230

شایسته سالاری، تخصص و تعهد شاخص های چینش مدیریتی استان است/پیشرفت و توسعه استان و کشور از مطالبه شخص و گروه مهم تر است/ براساس تحلیل های خبری و رسانه ای تصمیم‌ گیری نمی کنیم

شایسته سالاری، تخصص و تعهد شاخص های چینش مدیریتی استان است/پیشرفت و توسعه استان و کشور از مطالبه شخص و گروه مهم تر است/  براساس تحلیل های خبری و رسانه ای تصمیم‌ گیری نمی کنیم

علی محمد احمدی ، ایجاد امنیت، رعایت حقوق شهروندی و پایبندی به قانون را از برنامه های محوری دکتر روحانی عنوان کرد و گفت: بدون شک اگر به برنامه ها و اهداف کاری دولت تدبیر و امید پایبند نبودیم، اکنون در جایگاه خدمتگزاری به مردم قرار نداشتیم.

IMG_4337آفتاب دنا :استاندار کهگیلویه وبویراحمد، شایسته سالاری و توجه ویژه به تخصص و تعهد افراد را از شاخص های اصلی چینش مدیریتی در استان بر شمرد و تاکید کرد: همه باید در این راستا ثابت قدم باشیم و به جز خداوند با کسی عهد اخوت و پیمان ندارم چرا که برایم توسعه استان و کشور از مطالبه شخص و گروه مهم تر است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،علی محمد احمدی در نشست با اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان و مدیران ستادهای استانی و شهرستانی دکتر روحانی، با تسلیت حادثه زلزله در استان کرمانشاه و کشته و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیز، افزود: برای رسیدن به توسعه باید گام به گام پیش رفت و از حرکات‌های عجولانه خودداری کرد و با سعه صدر، مطالعه و کار کارشناسی گام برداشت.

وی با تاکید بر اینکه، هیچ جای دنیا ناگهانی به توسعه دست نیافتند و برای باز کردن مسیر باید با صبر حرکت کرد، گفت: تجربه نشان داده که در جهان سوم مسیر سنگلاخی است و نباید احساس خستگی کرد و برای پیشرفت در همه حوزه ها نیازمند مدیریت، رهبری و خرد جمعی هستیم.

امنیت، رعایت حقوق شهروندی و پایبندی به قانون را از برنامه های محوری دکتر روحانی

استاندار کهگیلویه وبویراحمد، ایجاد امنیت، رعایت حقوق شهروندی و پایبندی به قانون را  از برنامه های محوری دکتر روحانی عنوان کرد و گفت: بدون شک اگر به برنامه ها و اهداف کاری دولت تدبیر و امید پایبند نبودیم، اکنون در جایگاه خدمتگزاری به مردم قرار نداشتیم.

احمدی عنوان کرد: استفاده از دیدگاه اعضای ستاد دکترروحانی و نخبگان استان برای ما مایه مسرت است و مایل بودیم زودتر از این با این نخبگان و نماینده گان سیاسی مردم آشنا و دیداری داشته باشیم و از توانایی آنها در راستای توسعه استان استفاده کنیم.

استاندار با بیان اینکه، اصل اساسی در بطن اجرای دموکراسی در دنیا قانون مداری است، گفت: پیروزی دولت تدبیر وامید که نشات گرفته از زحمات اعضای ستاد دکتر روحانی بود، قطعا ناشی از مدیریت فعالان سیاسی این ستاد است.

احمدی بیان کرد: تعامل با سازمان های مردم نهاد، نهادهای سیاسی، ائمه جمع و نمایندگان مردم همواره مورد تاکید رئیس جمهور بوده است و ما نیز در این راستا حرکت می کنیم.

استاندار با بیان اینکه در بدو ورود ما، تحلیلی از سوی دوستان اصلاح طلب منتشر شد که برداشتم از این اقدام مثبت بود، افزود: عدم انتشار چنین مطالبی، نشان دهنده نبود سرزندگی و نشاط سیاسی در یک جامعه است.

احمدی، داشتن روحیه تحلیلی و پرسشگری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: معتقد نیستم که این تحلیل از سرمخالفت بوده و هیچگونه ذهنیت منفی در این راستا ندارم و معتقدم آنچکه منعکس شده از سر دلسوزی می باشد.

استاندار با تاکید بر اینکه به جز خداوند با کسی عهد اخوت و پیمان ندارم، تصریح کرد: قومیت به خودی خود سرمایه اجتماعی است اما اگر اهرمی شد که ارزش های مدیریتی را با این ابزار زیرپا بگذاریم، این امر خود عامل و مانع توسعه استان است.

احمدی ابراز داشت: علی رغم اینکه فرزند زاگرس هستم، ولی کسی از اقوامم  در استان حضور ندارند که بخواهد مدعی باشد و  مطالبه گری کنند.

پیشرفت و توسعه استان و کشور از مطالبه شخص و گروه مهم تر است.

استاندار تصریح کرد: برای من پیشرفت و توسعه استان و کشور از مطالبه شخص و گروه مهم تر است.

احمدی گفت: معتقدیم باید زنان را توانمند کنیم ولی توانمندسازی به معنای  پست گرفتن نیست و در حال بررسی توانایی زنان در استان هستیم.

وی بیان کرد: توانمندسازی زنان با حفظ حرمت آنان جزء برنامه‌های کاری ما است و سعی می کنیم بیش از گذشته به این قشر توانمند و فرهیخته توجه شود.

استاندار خاطرنشان کرد: به‌ طور ویژه از پروژه های شهرستان‌ها، وضعیت شهرک‌های صعتی استان، طرح‌های هادی روستاها و زیرساخت پروژه‌های استانی بازدید داشته ‌ام و آنها را به‌ طور کامل رصد می ‌کنم.

احمدی، نگاه تنگ نظرانه را مانعی برای توسعه استان خواند و افزود: باید مسیر‌های هموار را هموارتر و مسیر‌های ناهموار را به ‌سمت مسیر‌ها ناهموار هدایت کنیم.

وی با بیان اینکه، جوانان باید گام ‌به‌گام وارد عرصه‌های اجرایی شوند، عنوان کرد: ما نیز در ابتدای کار از ظرفیت‌های فکری جوانان در سطوح مدیریتی استان استفاده کردیم و این موضوع از اولویت ها است.

براساس تحلیل های خبری و رسانه ای تصمیم‌ گیری نمی کنیم

احمدی با بیان اینکه، یک جامعه مدنی باید دارای مطبوعات و رسانه‌های فعالی باشد، تاکید کرد: ضمن احترام به همه رسانه ها ولی اما از نقد دلسوزانه و پیشنهادات رسانه‌ ها برای توسعه استان استقبال می‌کنیم.

استاندار تصریح کرد: هرجایی نقد دلسوزانه، مشفقانه و پیشنهادی برای توسعه استان باشد آن را با دیده منت می پذیریم اما تا جایی که منافع گروهی خللی در مسیر توسعه استان ایجاد نکند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی