تاریخ انتشار : یکشنبه 5 نوامبر 2017 - 9:31
کد خبر : 8188

پلیس با قدرت با برهم زنندگان امنیت مردم برخورد می کند

پلیس با قدرت با برهم زنندگان امنیت مردم برخورد می کند

سردار انصاری در این باره با هشدار به بر هم زنندگان نظم و امنیت مردم گفت: پلیس با قدرت در برابر این گونه اقدامات ایستادگی کرده و برخورد شدیدی خواهد داشت.

40990آفتاب دنا : فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرور فراری که چند ماه پیش در روستای برج علیشیر شهرستان کهگیلویه سه نفر از ماموران پلیس را زخمی کرده بود، در گچساران دستگیر شد.

به گزارش پایگاه  خبری آفتاب دنا ،سردار مهدی انصاری در این باره افزود: شرور فراری و عامل تیراندازی به ماموران نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه که به اتهام نگهداری، خرید و فروش سلاح غیرمجاز و ایجاد شرارت تحت تعقیب دستگاه قضایی و پلیس بوده، صبح امروز در مخفیگاهش در یکی از مناطق شهر گچساران دستگیر شد.

انصاری خاطرنشان کرد: مرداد ماه سال جاری ماموران انتظامی شهرستان کهگیلویه در حالی که حکم  بازرسی از منزل یکی از افراد شرور روستا را داشتند، در حین ورود  با شلیک گلوله و هجوم متهمان روبرو شدند که در این درگیری مسلحانه سه تن از نیروهای پلیس شهرستان کهگیلویه زخمی و به بیمارستان دهدشت انتقال یافتند.

انصاری تصریح کرد: پلیس استان در تعاقب پایش تخصصی و میدانی،  سر نخ هایی از حضور این متهم در یکی از مناطق مسکونی شهر گچساران را به دست آورد.

وی افزود: این شرور فراری صبحگاه امروز و در یک عملیات ضربتی توسط ماموران پلیس استان دستگیر شد.

انصاری تصریح کرد: از این متهم یک قبضه اسلحه کلت کمری نیز کشف و ضبط شد.

انصاری در این باره با هشدار به بر هم زنندگان نظم و امنیت مردم گفت: پلیس با قدرت در برابر این گونه اقدامات ایستادگی کرده و برخورد شدیدی خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی