تاریخ انتشار : یکشنبه 5 نوامبر 2017 - 9:13
کد خبر : 8182

نام‌نویسی از داوطلبان دوره‌های سوادآموزی با حجم ابلاغی بیش از۴ هزار نفر در استان

نام‌نویسی از داوطلبان دوره‌های سوادآموزی با حجم ابلاغی بیش از۴ هزار نفر در استان

،حمدالله خواهش‌نیک گفت: بازدید دوره‌ای، توانمندسازی کارکنان و کیفی‌بخشی فعالیت‌ها بویژه تعهدات مجریان غیردولتی را از اولویت‌های مهم بهبود کیفیت در سوادآموزی است که در این زمینه همه تلاش خود را به کار می‌گیریم.

DSC00016آفتاب دنا : معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام‌نویسی از داوطلبان دوره‌های سوادآموزی، انتقال و تحکیم سواد با حجم ابلاغی ۴ هزار و ۶۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد برای سال تحصیلی جاری در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،حمدالله خواهش‌نیک در نشست کارگروه تخصصی برنامه انسداد مبادی بی سوادی در آموزش وپرورش استان اظهار کرد:: بازدید دوره‌ای، توانمندسازی کارکنان و کیفی‌بخشی فعالیت‌ها بویژه تعهدات مجریان غیردولتی  را از اولویت‌های مهم بهبود کیفیت در سوادآموزی است که در این زمینه همه تلاش خود را به کار می‌گیریم.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به  شرایط آموزش دهندگان افزود: آموزش دهندگان سوادآموزی در سال جاری باید در آزمون توانمندسازی که از سوی جهاد دانشگاهی برگزار شد شرکت کرده باشند و علاوه بر سابقه فعالیت در سوادآموزی و عضویت در سامانه سوادآموزی دارای مدرک فوق دیپلم به بالا باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد  نیز در این نشست تصریح کرد: بر اساس تفاهم‌نامه دستگاه‌ها و نهادهای استان موظفند که افراد تحت حمایت خود را شناسایی و اسامی و آمار بی‌سوادان را به معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش اعلام کنند.

هادی زارع‌پور از مشارکت ۲۳ نهاد و دستگاه اجرایی کهگیلویه  و بویراحمد در امر سوادآموزی خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی