تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 نوامبر 2017 - 20:50
کد خبر : 8152

افتتاح صندوق کارآفرینی امید در شهرستان باشت

افتتاح صندوق کارآفرینی امید در شهرستان باشت

ارسلان حسن پور گفت: مردم شریف شهرستان باشت بیش از این از طریق شعبه صندوق کارآفرینی امید شهرستان گچساران خدمات دریافت می کردند که با افتتاح شعبه این صندوق در این شهرستان دیگر نیازی به مراجعه به شهرستان گچساران ندارند.

aks es`hagh aghaei (10)آفتاب دنا : مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح صندوق کارآفرینی امید در شهرستان باشت با حضور اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور و مسئولان استانی خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ارسلان حسن پور در جمع خبرنگاران گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی ،تولید واشتغال به منظور حمایت از رونق تولید واشتغال پایداروجامه عمل پوشیدن به منویات معظم له وسیاست های دولت تدبیر وامید و تکریم ارباب رجو ع پیگیری‎های لازم جهت تاسیس شعبه صندوق کارآفرینی امید درشهرستان‌های جدید التاسیس انجام گرفته است که مجوز تاسیس شعبه این صندوق در شهرستان باشت صادر شده است و فردا با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور ومسئولان استانی افتتاح خواهد شد.
وی با بیان اینکه هم اکنون صندوق کارآفرینی امید در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران ، بویراحمد ، بهمئی ودنا در حال ارائه خدمت به مردم استان است گفت: از سال گذشته مکاتبه با صندوق کارآفرینی امید کشور جهت راه‌اندازی شعبه صندوق کارآفرینی امید در شهرستان‌های لنده، چرام و باشت انجام گرفته که در فاز اول مجوز تاسیس شعبه صندوق کارآفرینی امید در شهرستان باشت صادر شد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: مردم شریف شهرستان باشت بیش از این از طریق شعبه صندوق کارآفرینی امید شهرستان گچساران خدمات دریافت می کردند که با افتتاح شعبه این صندوق در این شهرستان دیگر نیازی به مراجعه به شهرستان گچساران ندارند.
حسن پور به ماموریت‎های صندوق کارآفرینی امید اشاره کرد و افزود: صندوق کارآفرینی امید، بر اساس رویکرد جدید حمایت ازکسب و کارهای خرد بازارمحور با روش تأمین مالی خرد وظایف مهم و مغفول مانده‌ای را در زنجیره حمایت‌های دولتی از تولید در بخش خصوصی بر عهده خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید با ایجاد فرصتهای شغلی جدید، توانسته کمک خوبی به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی و ارتقاء  فرهنگ کارآفرینی در سطح خرد نماید اظهار داشت : از جمله برنامه های بسیار اساسی و نوآورانه که اخیراً در صندوق در دستور کار قرار گرفته و وارد فاز اجرا شده این است که اعتبارات خرد باید به‌صورتی پایدار با استفاده از راه حل های نوین و آزموده شده نظیرخوشه ها، شبکه سازی، زنجیره های تولید و به عبارت ساده تر تولید بازارمحور مورد استفاده بنگاه‌های خرد قرار گیرد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان گفت: طرح‌های کارآفرینانه و طرح های کسب و کاری که دارای ظرفیت اشتغال و مزیت رقابتی هستند در اولویت حمایت صندوق کارآفرینی امید قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی