تاریخ انتشار : جمعه 27 اکتبر 2017 - 23:39
کد خبر : 8121

تجلیل مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد از دو چرخه سوار حامل پیام شهدا

تجلیل مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد از دو چرخه سوار حامل پیام شهدا

صابر مظاهری ضمن خوش آمدگویی به این دوچرخه سوار حامل پیام شهدا که به عنوان یک سفیر فرهنگی در این مسیر گام نهاده است گفت: امنیت وعزت امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدای عزیز است واین حرکت شما با دوچرخه در همه استانهای کشور کاری ارزشمند وقابل تحسین برای زنده نگه داشتن یاد شهداست

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۶_۰۸-۰۲-۴۷ (2)

آفتاب دنا :دوچرخه سوار حامل پیام و پرچم شهدا متبرک به عتبات عالیات و مزین به تصاویر شهدای گرانقدر استانهای کشور در یاسوج مورد استقبال مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،روح الله بصیری نیا که از اربعین سال گذشته تا اربعین امسال با دوچرخه  ۲۵ استان کشور را با پرچم متبرک به شهداء به عنوان یک سفیر فرهنگی طی کرده در یاسوج مرکزکهگیلویه وبویراحمد ضمن دیدار با مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اهداف این حرکت فرهنگی را تشریح کرد.

وی که پرچم حامل ایشان مزین به تصویریک شهید از  هر کدام از استانهای کشور است وتصویر شهید گودرز نجفی از استان کهگیلویه وبویراحمد در این پرچم حک شده است ترویج و پاسداشت شهدای دفاع مقدس و شهدای حرم ،شهدای جامعه کارگری و  زنده نگه داشتن یاد آنان را از اهداف این حرکت فرهنگی عنوان کرد.

بصیری نیا هدف دیگر این حرکت فرهنگی را پیام برای منتظران ظهور صاحب الزمان (عج) که در انتظار آینده ای سرشار امید برای جوامع بشری هستند ذکر کرد وگفت: در طول این مسیر با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در مقوله اقتصاد مقاومتی  پیام صرفه جویی در مصرف انرژی آب ،برق وگاز  و محیط زیست نیز به عنوان یک حرکت فرهنگی برای مصرف بهینه مد نظر می باشد.

وی افزود: از اربعین سال گذشته تا کنون در ۲۵ استان کشور طی مسیر نموده ام که پس از کهگیلویه وبویراحمد به خوزستان و بعد به سمت عراق حرکت می نمایم تا در روز اربعین حسینی به جمع زائران پرشور حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بپیوندم.

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن خوش آمدگویی به این دوچرخه سوار حامل پیام شهدا که به عنوان یک سفیر فرهنگی در این مسیر گام نهاده است گفت: امنیت وعزت امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدای  عزیز است واین حرکت شما با دوچرخه در همه استانهای کشور کاری ارزشمند وقابل تحسین برای زنده نگه داشتن یاد شهداست.

صابر مظاهری توجه به مسئله ظهور آخرین حجت الهی ، شهدای حرم ،شهدای کارگر و مدیریت مصرف انرژی و محیط زیست را حرکت فرهنگی ماندگار توصیف کرد وگفت: این حرکت های فرهنگی مهمترین نیاز امروز جامعه ماست که شما به عنوان یک سفیر فرهنگی در این راه گام نهاده اید.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۶_۰۷-۵۸-۵۵

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد با اهداء  هدیه ای از این دوچرخه سوار حامل پیام شهداء تجلیل کرد.  دوچرخه سوار حامل پیام و پرچم شهدا نیز با اهداء لوحی از شهدای کارگر و پرسنل خدوم جامعه کارگری کهگیلویه وبویراحمد به مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان تجلیل کرد.

گفتنی است بصیری نیا عضو کمیته ملی ایرانگردی وجهانگردی و دبیر هیات دوچرخه سواری است که در پرچم حامل ایشان از هر استانی یک شهید انتخاب شده است و از طریق وزارت کشور و استانداریها هماهنگی های لازم جهت  امنیت و حضور وی در استانهای مختلف انجام گرفته است که خود از کارگران تحت حمایت اداره کار و رفاه اجتماعی شهریار که شغل آزاد دارد

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۶_۰۷-۵۸-۵۶

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۶_۰۷-۵۸-۵۴

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۶_۰۸-۰۱-۵۷

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۶_۰45

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۶_۰۸-۰۲-۴۵

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۶_۰۷-.333

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی