تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اکتبر 2017 - 10:21
کد خبر : 8084

داشتن تخصص ومهارت در دنیای امروز مهمترین شاخص وملاک برای برای حضور در بازار کار است

داشتن تخصص ومهارت در دنیای امروز مهمترین شاخص وملاک برای برای حضور در بازار کار است

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه رئیس اداره فنی وحرفه ای آموزش وپرورش و معاون مرکز تحقیقات کشاورزی استان از هنرستان تازه تاسیس کشاورزی یاسوج بازدید واز نزدیک در جریان روند فعالیتهای این هنرستان قرار گرفت.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۴_۰۰-۵۳-۴۱آفتاب دنا : معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه رئیس اداره فنی وحرفه ای آموزش وپرورش و معاون مرکز تحقیقات کشاورزی استان از هنرستان تازه تاسیس کشاورزی یاسوج بازدید واز نزدیک در جریان روند فعالیتهای این هنرستان قرار گرفت.
دکتر ایوب رضایی با حضور در جمع دانش آموزان این هنرستان  به بیان اهمیت تحصیل در رشته های فنی وحرفه ای پرداخت وگفت: داشتن تخصص ومهارت در دنیای امروز مهمترین شاخص وملاک برای برای حضور در بازار کار است.
وی سیاست جدی  وزارت آموزش وپرورش را سوق دادن دانش آموزان به رشته های فنی وحرفه ای  عنوان کرد و خاطرنشان کرد: دانش آموزانی که در هنرستانها مهارتهای تخصصی را فرا می گیرند به خوبی جذب بازار کار می شوند.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: هنرستان کشاورزی برای نخسین بار در استان با همکاری آموزش وپرورش و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان راه اندازی شده است که بستر مناسبی را برای فعالیت دانش آموزان در رشته های مهارتی کشاورزی را بوجود آورده است.
رضایی به شبانه روزی بودن این هنرستان اشاره کرد و  از دانش آموزان خواست از امکانات و فرصت بوجود آمده به نحو مطلوب برای ساختن آینده ای بهتر استفاده نمایند.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۴_۰۰-۵۳-۳۹
در این بازدید که معاون آموزش مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان و معاون پشتیبانی و مسئول کاردانش این مرکز حضور داشت کشواد تابان مدیر هنرستان کشاورزی یاسوج به بیان مشکلات ونارسایی های آموزشگاه اشاره کرد و خواستار تسریع در روند حل این کمبودها شد.
معاون آموزش مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان نیز از همکاری خوب آموزش وپرورش با این مرکز جهت راه اندازی این هنرستان تشکر وقدردانی کرد .
فرامرز روزبهی رفع مشکلات این هنرستان را در دستور کار این مرکز دانست وگفت: جلسات متعددی تشکیل شده وکمبودها ونارسایی ها بررسی شده و انشاء الله تا یکی دو روز آینده حل خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی