تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 اکتبر 2017 - 0:17
کد خبر : 8070

هفته پژوهش فرصت مناسبی برای بیان فعالیتها و ارائه دستاوردهای علمی اساتید دانشگاه فرهنگیان است

هفته پژوهش فرصت مناسبی برای بیان فعالیتها و ارائه دستاوردهای علمی اساتید دانشگاه فرهنگیان است

هاشمی بر برگزاری هر چه بهتر برنامه های هفته پژوهش و استفاده از ظرفیت اساتید در سطح دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد وگفت: پژوهش امری پیوسته و بلند مدت است که موفقیت و توسعه پژوهش در هر جامعه ای نیازمند گسترش رویکرد پژوهشی در آن جامعه است.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۳_۱۸-۵۱-۵۳آفتاب دنا : رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد در جمع ستاد اعضای کمیته علمی هفته پژوهش  این دانشگاه بر لزوم  برنامه ریزی اصولی برای گرامیداشت هفته پژوهش تاکید کرد.

دکتر نوروز هاشمی  پژوهش وتحقیق را بستر ساز تعالی جوامع بشری در ابعاد گوناگون دانست وگفت:هفته پژوهش فرصت مناسبی برای بیان فعالیتها  و ارائه دستاوردهای علمی اساتید دانشگاه فرهنگیان است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه  فرهنگیان به عنوان دانشگاه کلیدی و نقش آفرین در تربیت معلمان نیازمند حمایت بیشتری از سوی دستگاه های اجرایی استان است  اظهار داشت: توانمندی علمی و صنعتی کشورها رابطه مستقیمی با پژوهش در آن کشورها دارد از این رو اهمیت به پژوهش از مهم ترین اهداف یک کشور باید باشد.

هاشمی بر برگزاری هر چه بهتر برنامه های هفته پژوهش و استفاده از ظرفیت اساتید در سطح دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد وگفت: پژوهش امری پیوسته و بلند مدت است  که موفقیت و توسعه پژوهش در هر جامعه ای نیازمند گسترش رویکرد پژوهشی در آن جامعه است.

کارشناس پژوهش دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد در این نشست به تشریح آیین نامه هفته پژوهش پرداخت  و سایر اعضا نظرات خود را در خصوص برنامه ریزی  وبستر سازی برای هفته پژوهش ارائه کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی