تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 اکتبر 2017 - 0:13
کد خبر : 8064

جلسه انجمن اولیا ومربیان هنرستان کشاورزی یاسوج برگزارشد

جلسه انجمن اولیا ومربیان هنرستان کشاورزی یاسوج برگزارشد

کشواد تابان افزود: همکاری اولیاء دانش آموزان با آموزشگاه فرصتی بهتری را برای ارتقاء کیفیت آموزشی فراهم می آورد وانتظار می رود که در سال تحصیلی جاری شاهد حضور پررنگ اولیاء در کمک به فعالیتهای آموزشی وپرورشی آموزشگاه باشیم.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۴_۰۰-۰۵-۵۷آفتاب دنا: جلسه انجمن اولیا ومربیان هنرستان کشاورزی یاسوج در نمازخانه این هنرستان با حضور اولیاء دانش آموزان برگزار شد.

مدیر هنرستان کشاورزی یاسوج در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم به بیان اهداف تشکیل انجمن اولیاء ومربیان پرداخت وگفت: انجمن اولیا ومربیان با تفاهم و صمیمیت جهت کمک به ارتقای کیفیت فعالیت های آموزش وپرورش و گسترش ارتباط خانه ومدرسه ، برطبق مقررات و ضوابط وزارت آموزش وپرورش انجام وظیفه می نماید.

کشواد تابان افزود: همکاری اولیاء دانش آموزان با آموزشگاه فرصتی بهتری را برای ارتقاء کیفیت آموزشی فراهم می آورد وانتظار می رود که در سال تحصیلی جاری شاهد حضور پررنگ اولیاء در کمک به فعالیتهای آموزشی وپرورشی آموزشگاه باشیم.

وی به نوپا بودن هنرستان کشاورزی یاسوج اشاره کرد وگفت:این هنرستان در دو رشته شیلات و گیاهان دارویی فعالیت خود را آغاز کرده است که وظیفه آن تربیت نیروهایی متخصص و ماهر برای آینده کشاورزی استان است.

مدیر هنرستان کشاورزی یاسوج درادامه نکاتی را در زمینه مقررات و وظایف مدرسه و وظایف متقابل دانش آموزان و برنامه های هنرستان جهت اطلاع اولیاء دانش آموزان مطرح کرد.

معاون آموزشی هنرستان کشاورزی یاسوج نیز ضمن تشکر از حضور اولیاء در این هنرستان ارتباط تنگاتنگ اولیاء و مربیان برای کمک به کیفیت بخشی آموزشی را یک ضرورت دانست وگفت: آموزش وپرورش رسالت سنگینی در تربیت نیروهای خلاق و مسئولیت پذیر برای آینده جامعه را برعهده دارد که بدون همکاری اولیاء تحقق آن ممکن نیست.

سید ولی موسوی داشتن تخصص و مهارت را لازمه داشتن آینده ای سرشار از امید برای دانش آموزان ذکر کرد و از اولیاء دانش آموزان خواست که با ارتباط مستمر با مدرسه و  همکاری بیشتر،آموزشگاه را برای تحقق این امر یاری نمایند.

وی گفت: بستر ،فضا و امکانات لازم برای فعالیت تحصیلی دانش آموزان در این هنرستان فراهم شده است وکادر آموزشی هنرستان برنامه ریزیهای لازم را برای ترقی و پیشرفت دانش آموزان ونظارت مستمر بر عملکرد آنان در طول سال تحصیلی در برنامه کاری قرار داده است.

در ادامه این جلسه  شرکت کنندگان نقطه نظرات خویش را در خصوص مسایل جاری و همچنین پیشنهادات خود را با مدیر هنرستان مطرح و توضیحات لازم از سوی ایشان به اعضا داده شد.

امضاء میثاق نامه رعایت نظم و انضباط و تحصیل در چهارچوب مقررات آموزشگاه و رضایت نامه اولیاء جهت شرکت دانش آموزان در کارگاه دروس تخصصی در منطقه چم خانی مختار و دشت روم از دیگر برنامه های انجمن اولیاء مربیان هنرستان کشاورزی یاسوج بود.

در پایان نیز با رای اعضا  ۵ نفر به عنوان اعضای انجمن هنرستان کشاورزی یاسوج مشخص شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی