تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اکتبر 2017 - 21:10
کد خبر : 8044

گازرسانی به ۱۸۰ روستای استان تا سال آینده اجرایی می‌شود

گازرسانی به ۱۸۰ روستای استان تا سال آینده اجرایی می‌شود

رحمان خادم در این آیین اظهار داشت: با اجرای این پروژه، روستاهای میرزاقلی، میرزاعلی، زیرده قنات، دره بنیاب، ده گریو، پس بایار و قنات از نعمت گاز برخوردار شدند.

IMG_9215آفتاب دنا : در آیینی با حضور نماینده مردم بویراحمد ودنا در مجلس  شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد طرح گازرسانی روستاهای بخش بهرام بیگی شهرستان دنا به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار داشت:  با اجرای این پروژه، روستاهای میرزاقلی، میرزاعلی، زیرده قنات، دره بنیاب، ده گریو، پس بایار و قنات از نعمت گاز برخوردار شدند.

رحمان خادم با اشاره به اینکه برای اجرای این این پروژه‎‌ها ۱۱ هزار و  ۲۸۱ متر شبکه پلی اتیلن به کار رفته است، عنوان کرد: جمعیت تحت پوشش این پروژه ۶۵۰ نفر در قالب ۱۶۲ خانوار است.

خادم با بیان اینکه گازرسانی به ۲۲۰ روستای استان در چهار سال اخیر انجام شد، خاطرنشان کرد: گازرسانی به ۱۸۰ روستای استان تا سال آینده اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد  از در دست بررسی بودن گازرسانی به ۳۰۸ روستای استان خبر داد و گفت: با تحقق گازرسانی‌ها، شاهد انقلابی در گاز رسانی به روستاهای استان هستیم.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی