تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اکتبر 2017 - 20:32
کد خبر : 8029

جشن آغاز یادگیری قرآن کریم دانش آموزان پایه اول ابتدایی دبستان فرهنگیان یاسوج

جشن آغاز یادگیری قرآن کریم دانش آموزان پایه اول ابتدایی دبستان فرهنگیان یاسوج

آفتاب دنا : مدیر دبستان فرهنگیان یاسوج  از برگزاری جشن آغاز آموزش قرآن برای دانش آموزان پایه اول دبستان دراین آموزشگاه  خبرداد. ناهید امیریان با بیان این  مطلب گفت:  به همت معلمان و مربیان جهت آشنایی دانش آموزان جشن با شکوهی در نمازخانه دبستان فرهنگیان با حضور دانش آموزان پایه اول دبستان  برگزار شد. وی  با بیان

photo_۲۰۱۷-۱۰-۱۸_۱۲-۵۱-۳۱آفتاب دنا : مدیر دبستان فرهنگیان یاسوج  از برگزاری جشن آغاز آموزش قرآن برای دانش آموزان پایه اول دبستان دراین آموزشگاه  خبرداد.

ناهید امیریان با بیان این  مطلب گفت:  به همت معلمان و مربیان جهت آشنایی دانش آموزان جشن با شکوهی در نمازخانه دبستان فرهنگیان با حضور دانش آموزان پایه اول دبستان  برگزار شد.

وی  با بیان اینکه در این مراسم برنامه های باشکوه و متنوعی برای دانش آموزان  اجرا شد گفت:در این جشن برنامه هایی از قبیل تلاوت دسته جمعی سوره توحید و مسابقه بین دانش آموزان برگزار گردید که با اسقبال دانش آموزان مواجه شد.

امیریان با اشاره به برگزاری جشن خواندن قرآن دانش آموزان پایه اول ابتدایی  اظهار داشت: در سال‌های آتی این رویداد همزمان با آغاز سال تحصیلی برگزار و دانش‌آموزان پایه اول با شرکت در جشن مذکور اهمیت خواندن و یادگیری قرآن را با اجرای برنامه های متنوع این جشن درک می‌کنند

مدیر دبستان فرهنگیان یاسوج  اهداف آغاز قرآن آموزی از پایه اول را تقویت ایمان و اعتقاد به این کتاب آسمانی و تمسک به تعالیم آن و همچنین تعمیق، معرفت و تعمیم فهم و درک آن عنوان کرد و گفت: توجه جدی به اصل جدایی ناپذیر قرآن و اهل بیت (ع) در تمامی فعالیت‌ها و در زندگی فردی و اجتماعی موجب قرآن آموزی از پایه اول ابتدایی می‌شود.

وی افزود:  راه سعادت دانش‌آموزان تنها کسب علم و دانش است و معلمان باید علم و دانش را با محوریت قرآن و اسلام به دانش آموزان ارائه دهند.

photo22۲

 

photo_۲۰۱۷-۱۰-۱۸_۱۲-۵۱-۴۳

photo_۲۰۱۷-۱۰-۱۸_۱۲-۵۱-۴۴

 

photo_۲۰۱۷-۱۰-۱۸_۱۲-۵۱-۳۲

photo_۲۰۱۷-۱۰-۱۸_۱۲-۵۱-۲۹

 

photo_۲۰۱۷-۱۰-۱۸_۱۲-۵۱-۳۳

 

photo_۲۰۱۷-۱۰-۱۸_۱۲-۵۱-۴۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی