تاریخ انتشار : شنبه 21 اکتبر 2017 - 8:59
کد خبر : 8013

راه‌اندازی پرواز یاسوج – مشهد به زودی

راه‌اندازی پرواز یاسوج – مشهد به زودی

غلام‌محمد زارعی در جمع خبرنگاران افزود:گفت: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته، پرواز “یاسوج به مشهد” به زودی راه اندازی می‌شود .

آ201606101743349834_Origفتاب دنا :نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی  پرواز مشهد به یاسوج  خبرداد.

غلام‌محمد زارعی در جمع خبرنگاران افزود:گفت: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته، پرواز “یاسوج به مشهد” به زودی راه اندازی می‌شود .

وی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای مطالبات مردم استان برای تغییر ساعت پرواز “تهران به یاسوج”، رایزنی هایی با مسئولان هواپیمایی کشوری و شرکت آسمان انجام شد .

زارعی بیان کرد: بر اساس این رایزنی ها از هشتم آبان ماه ساعت پرواز از “تهران به یاسوج” هشت صبح و پرواز یاسوج به تهران نیز ۱۰:۲۰ خواهد بود .

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مطالبات مردم در راستای پروازهای فرودگاه یاسوج، نبود پرواز در روز شنبه بود که این مسأله نیز مرتفع و از روز ۱۳ آبان ماه اولین پرواز روز شنبه انجام خواهد شد .

زارعی با بیان اینکه در تمام ایام هفته پرواز یاسوج به تهران و بالعکس برقرار خواهد شد، تصریح کرد: پروژه تطویل باند و روشنایی باند فرودگاه یاسوج پیشرفت بالای ۹۰ درصد دارد و امیدواریم تا ماه آینده به بهره برداری برسد .

وی اضافه کرد: با افتتاح پروژه تطویل باند فرودگاه یاسوج امکان پروازهای عصرگاهی و شبانه نیز میسر می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی