تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 اکتبر 2017 - 0:06
کد خبر : 7989

خطِ مشی صندوق کارآفرینی امید همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در راستای رونق اقتصادی ورفع معضل بیکاری است

خطِ مشی صندوق کارآفرینی امید همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در راستای رونق اقتصادی ورفع معضل بیکاری است

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از سیاست های اصلی صندوق کارآفرینی امید حمایت از طرح ها و پروژه ها و ایده هایی هست که متناسب با ظرفیت ها و پتانسیل های اقلیم های مناطق متفاوت به شکل بومی اجرا می شود.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۱۶_۲۳-۳۸-۱۹آفتاب دنا : مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت :خطِ مشی صندوق کارآفرینی امید  همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری و همراه با رویکردهای اصولی دولت تدبیر و امید در راستای رونق اقتصادی ورفع معضل بیکاری است.

 ارسلان حسن پور با بیان اینکه  صندوق کار افرینی امید تسهیلات  اشتغالزایی به طرح‌های بازار محور که منجر به رونق تولید واشتغالزایی شوند  پرداخت می کند افزود: یکی از موضوعاتی که در صندوق کارآفرینی امید به عنوان یک اصل مورد توجه قرار دارد بازارسازی  و توجه به اشتغال در روستاهاست که ضمن کمک به توسعه اقتصادی باعث کاهش معکوس مهاجرت روستائیان به شهرها می شود.

حسن پور خاطرنشان کرد: طرح هر روستا یک طرح از سوی صندوق کارآفرینی با هدف توجه به توانمندسازی و ظرفیت‌های روستایی از اولویت‌های  این صندوق است که در راستای شناسایی فرصت‎های اشتغالزایی در روستاها  دنبال می شود.

خروجی اعطای تسهیلات صندوق کارآفرینی امید اشتغال است

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از سیاست های اصلی صندوق کارآفرینی امید حمایت از طرح ها و پروژه ها و ایده هایی هست که متناسب با ظرفیت ها و پتانسیل های  اقلیم های مناطق متفاوت به شکل بومی اجرا می شود.

حسن پور خاطرنشان کرد : تسهیلات صندوق کارآفرینی امید برای افزایش اشتغال پایدار و کمک به تولید است و خروجی اعطای تسهیلات، اشتغال است که در راستای سیاستهای دولت تدبیر وامید و تحقق اقتصاد مقاومتی و  شکوفایی اقتصادی است.

صندوق کارآفرینی امید بزرگترین نهاد حامی کسب و کارهای خرد و کوچک

وی اظهار داشت : با توجه به اینکه اصلی ترین چالش ودغدغه  دولت دوازدهم موضوع اشتغال و حل مشکل بیکاری در کشور  است گفت: صندوق کارآفرینی امید به عنوان بزرگترین نهاد حامی کسب و کارهای خرد و کوچک و خانگی تلاش کرده تا با حمایت مالی و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از کسب و کارهای خرد و کوچک بازار محور حمایت و نقش موثری در اشتغال و تولید ناخالص ملی ایفا کند.

وی با بیان اینکه خدمات صندوق کارآفرینی امید در حوزه اشتغال زایی و حمایت از کارگاههای تولیدی در چند سال اخیر افزایش یافته افزود: یکی از اولویت های صندوق استان کهگیلویه وبویراحمد  حمایت از طرح های اشتغالزایی و تولیدی بالاخص در روستاهاست تا فعالیت توسعه کسب و کارها   برای اشتغال پایدار در جامعه رونق بگیرد.

پرداخت ۱۷۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در نیمه نخست سال ۹۶

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد  در بیان عملکرد این صندوق در  شش ماهه اول سال جاری گفت: از ابتدای امسال تا کنون تعداد یک هزار و ۳۱۸ فقره تسهیلات با مبلغ بیش از ۱۷۴ میلیارد ریال در سرفصل های مختلف اشتغالزایی ،ضروری نامه های  مردمی ریاست جمهوری و ازدواج  از سوی صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان در استان پرداخت شد،

وی با بیان اینکه تسهیلات پرداختی اشتغالزایی در نیمه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد رشد داشته است اظهار داشت:  در ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۸۷۱فقره تسهیلات اشتغال‌زایی به مبلغ ۱۴۹میلیارد و ۱۵۲ میلیون ریال پرداخت شد.

حسن پور عنوان کرد: در سال ۹۶ تعداد ۱۰۹ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ  ۱۱ میلیارد ریال و ۳۳۸ فقره وام ضروری نامه های مردمی سفر ریاست جمهوری با اعتباری بالغ بر ۱۳میلیارد ۹۸۴ میلیون ۹۰۰ هزار ریال توسط صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

وی افزود: در سال  در سال ۹۵در همین تعداد ۸۹۱ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۳۷ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال از سوی  این صندوق به متقاضیان در فصلهای مختلف پرداخت شد که رشد قابل توجهی را نشان می دهد.

افتتاح ۱۲ طرح در ۸ شهرستان کهگیلویه وبویراحمد در هفته دولت

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه در سال ۹۶ تعداد ۱۲ طرح در ۸ شهرستان استان در هفته دولت با حضور مسئولان افتتاح شد گفت: افتتاح نخستین باشگاه ورزشی بانوان در شهرستان بهمئی، حمایت از توسعه صنایع دستی در این سال‌ها با اعتباری بیش از ۸ میلیارد ریال، حمایت از بخش گردشگری با کمک و ایجاد و راه‌اندازی اقامتگاههای بوم گردی و گردشگری روستایی و پاسخگویی به بخشی از درخواست‌های مردمی در سفر ریاست جمهوری از اقدامات شاخص صندوق کارآفرینی امید در ۶ ماهه نخست امسال است.

حمایت از طرح روستای بدون بیکار با بررسی روستاهای با انتخاب روستاهای مستعد در استان

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش حمایت از طرح روستای بدون بیکار با بررسی روستاهای استان و انتخاب روستاهای مستعد با همکاری سازمان‌های مرتبط، حمایت از طرح هر روستا یک محصول با بررسی روستاهای مستعد استان در این زمینه، حمایت از تولید و عرصه انواع صنایع دستی استان، حمایت از توسعه گردشگری به ویژه گردشگری روستایی و بوم‌گردی با انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان میراث فرهنگی، حمایت از توسعه ورزش و ایجاد  و توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک مرتبط با ورزش با انعقاد نامه با اداره کل ورزش و جوانان از جمله برنامه های آتی صندوق کارآفرینی امید عنوان کرد.

حسن پورخاظرنشان کرد: صندوق کارآفرینی  امید جهت ایجاد اشتغال تفاهم نامه‌هایی با نهادها و سازمان‌های دیگر از جمله ستاد مبارزه با مواد مخدر، بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونت رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده  جهت حمایت و راه‌اندازی کسب و کارهای خرد و کوچک منعقد کرده است که بر اساس دستورالعمل و شرایط صندوق که منجر به اشتغالزایی شود به جامعه هدف آنان تسهیلات پرداخت می شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان  حمایت  از تولیدات داخلی را یک اصل مهم در راستای رونق اقتصادی دانست و گفت:  بازاریابی و توسعه شبکه توزیع فروش محصولات داخلی در جهت حمایت از تولید و در نهایت ایجاد اشتغال  پایدار از استراتژی‌های مهم صندوق کارآفرینی امید است که در کشور دنبال می شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی