تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 آوریل 2014 - 16:20
کد خبر : 798

ضرورت استفاده از تانکر در شهر یاسوج

ضرورت استفاده از تانکر در شهر یاسوج

  مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری استان تاکید کرد : ضرورت استفاده از تانکر ذخیره آب در شهر یاسوج   مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری کهگیلویه وبویراحمد گفت: نصب تانکرهای ذخیره آب بر روی پشت بام منازل مسکونی و ادارات و نهادهای شهر یاسوج مرکز استان مناسب ترین راهکار برای جلوگیری از اُفت فشار و

 

تانکر - Copy

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری استان تاکید کرد :
ضرورت استفاده از تانکر ذخیره آب در شهر یاسوج

 

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری کهگیلویه وبویراحمد گفت: نصب تانکرهای ذخیره آب بر روی پشت بام منازل مسکونی و ادارات و نهادهای شهر یاسوج مرکز استان مناسب ترین راهکار برای جلوگیری از اُفت فشار و قطعی مکرر آب است. به گزارش خبرنگار نسیم دنا علی لدنی نژاد در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران با بیان اینکه نوسان و قطع آب امری اجتناب ناپذیر است، افزود: وجود تانکر ذخیره روی پشت بام ساختمان جریان مداوم آب را تمام اوقات شبانه روز تضمین می کند.وی اظهارکرد: استقرار تانکرهای ذخیره آب، تضمین و تداوم آب آشامیدنی را در طول ۲۴ تا ۷۲ ساعت برای خانواده ها امکان پذیر خواهد کرد.

 

نصب تانکر ذخیره آب موجب تعدیل فشار در شبکه توزیع و کاهش هدرروی منابع آبی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: نصب این تانکرها نیز تا حدود زیادی موجب تعدیل فشار در شبکه توزیع آب و کاهش هدرروی منابع آبی خواهد شد.

لدنی نژاد با بیان اینکه هماهنگی و راهکارهای قانونی و فنی برای نصب این تانکرها نیز با شهرداری ها و نظام مهندسی استان انجام شده، تصریح کرد: شرکت آبفای شهری استان نیز برای خانواده های کم توان مالی تمهیدات و تدابیر لازم را اندیشیده است.

وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی لازم با برخی بانک های عامل و اعطای وام مورد نیاز به خانواده های کم درامد مشکلی برای خرید تانکر برای آنان وجود ندارد.

کیفیت بخشی پروژه های عمرانی و ارایه خدمات مطلوب از راهبردهای اساسی این شرکت است.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به برخی رویکردها و برنامه های مهم شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری، بیان کرد: تسریع و کیفیت بخشی پروژه های عمرانی و نیز ارایه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشترکان و شهروندان از راهبردهای اساسی این شرکت است.

لدنی نژادی عنوان کرد: استفاده از روش های نوین مالی در کنار منابع دولتی و نیز تدوین برنامه میان مدت چهارساله و بلند مدت ۲۰ ساله برای کیفیت بخشی و ارایه خدمات بهتر و مناسب به شهروندان و مشترکان از سایر رویکردهای مهم این شرکت است.

وی ادامه داد: هر نوع تصمیم گیری و برنامه ریزی در این شرکت بر مبنای کار کارشناسی و نگاه کلان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری کهگیلویه وبویراحمد گفت: نقش رسانه های جمعی و سایر متولیان و دستگاه های فرهنگی استان برای فرهنگ سازی و آگاهی بخشی مردم برای اصلاح الگوی مصرف آب و کاهش هدرروی این نعمت الهی تعیین کننده است.

لدنی نژاد اظهارکرد: یکی از معضلات کنونی در زمینه کمبود و قطعی آب در شهرهای مختلف استان ناشی از رعایت نکردن مصرف بهینه و هدرروی بالای آب است.

وی اضافه کرد: میزان مصرف آب در شهرهای مختلف این استان به ویژه شهر یاسوج بالای ۲۲۰ لیتر در شبانه روز است در حالی که سرانه مصرف آب در جهان حدود ۱۲۰ لیتر و در کشور نیز ۱۸۰ تا ۱۹۰ لیتر است بنابراین نیاز است که این فاصله کمتر شود.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی