تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 سپتامبر 2017 - 16:25
کد خبر : 7819

حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای توسعه گردشگری ضروری است

حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای توسعه گردشگری ضروری است

محمود باقری در جمع خبرنگاران افزود: ساخت مکان‌های سنتی مانند سفره‌خانه‌ها، رستوران‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی به میزان زیادی به جذب گردشگر کمک می‌کند و همچنین از سرمایه‌گذاران در این حوزه‌ها حمایت می‌شود.

13950805180337599035784آفتاب دنا : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیاست دولت در استان حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حوزه گردشگری برای توسعه روز افزون و ایجاد زیرساخت گردشگری است.

 محمود باقری در جمع خبرنگاران افزود: ساخت مکان‌های سنتی مانند سفره‌خانه‌ها، رستوران‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی به میزان زیادی به جذب گردشگر کمک می‌کند و همچنین از سرمایه‌گذاران در این حوزه‌ها حمایت می‌شود.

باقری تصریح کرد: کهگیلویه وبویراحمد با برخورداری از آب و هوای دلپذیر، طبیعت بکر، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و تنوع مکان‌های تفریحی  مقصد مناسبی برای مسافران به‌ ویژه مسافران بخش جنوبی کشور است.

باقری ابراز داشت: ایجاد مجتمع‌های خدمات رفاهی در محورهای ارتباطی استان می‌تواند توسعه گردشگری، جذب گردشگر و اشتغال‌زایی را برای مردم این استان فراهم سازد.

باقری با بیان اینکه تأسیسات گردشگری روستای کوشک سالانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگرانی است که از مسیر جنوب وارد یاسوج مرکز استان می‌شوند، تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید با جذب اعتبارات ملی توانستیم در کنار این مراکز خدماتی، زیرساخت‌های گردشگری ازجمله سرویس‌های بهداشتی، آبخوری‌ها و سکوی‌های نشینمن را برای رفاه حال گردشگران ایجاد کنیم.

دبیر کارگروه گردشگری استان با اشاره به اینکه روستای کوشک واقع در ۴۰ کیلومتری شهر یاسوج، با داشتن طبیعت بکر و آب‌های جاری از مکان‌های پر بازدید  است، خاطرنشان کرد: مردم این روستا اشتغال‌زایی خوبی برای خانواده‌هایشان در کنار این جاده ایجاد کرده و به خوبی توانسته‌اند از فرصت ورود گردشگران به شهرستان بویراحمد برای درآمدزایی استفاده کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی