تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 سپتامبر 2017 - 20:10
کد خبر : 7742

جشن شکوفه ها باحضور ۶۰ دانش آموز کلاس اولی در دبستان بنت الهدی شهر یاسوج برگزار شد

جشن شکوفه ها باحضور ۶۰ دانش آموز کلاس اولی در دبستان بنت الهدی شهر یاسوج برگزار شد

مریم افراشته در گفتگو با خبرنگار آفتاب دنا گفت:همزمان با سراسر کشو ۶۰ نفر از دانش آموزان کلاس اولی این دبستان اولین روز ورود به مدرسه را جشن گرفتند.

photo_۲۰۱۷-۰۹-۲۰_۱۸-۰۱-۱۱آفتاب دنا :مدیردبستان دخترانه هیات امنایی بنت الهدی شهر یاسوج از برگزاری جشن شکوفه‌ها با حضور دانش آموزان پایه اول دبستان خبرداد.

مریم افراشته در گفتگو با خبرنگار آفتاب دنا گفت:همزمان با سراسر کشو ۶۰ نفر از دانش آموزان کلاس اولی این دبستان اولین روز ورود به مدرسه را جشن گرفتند.

وی با بیان اینکه جشن شکوفه ها برای دانش آموزان به عنوان روزی خاطره انگیز در ذهن آنها باقی خواهد ماند گفت:در این جشن اولیاء دانش آموزان، معلمان ومربیان این دبستان حضوری فعال و بانشاط داشتند.

مدیردبستان دخترانه بنت الهدی شهر یاسوج در ادامه با تبریک سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس و گرامیداشت فرا رسیدن ماه محرم  به همه دانش آموزان، با زبانی کودکانه با آنها ارتباط برقرار کرد و گفت: ما همه بچه های ایران هستیم و سرزمین خود را دوست داریم و برای عمران و آبادانی کشور تلاش می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه  باید یاد بگیریم که با احترام به پدر و مادر و دوست داشتن دیگران برای داشتن جامعه ای سالم کوشش کنیم تصریح کرد: در مدرسه یاد می گیریم که به قوانین و مقررات احترام بگذاریم و با رعایت  نظم، نظافت و انضباط شهری جامعه ای سالم را بسازیم.

افراشته با اشاره به اینکه ایران آباد نیازمند آن است که خانه و مدرسه باهم در پرورش دانش آموزان مشارکت کنند و در این مسیر ، خانواده‌ها باید پشتوانه اولیا مدرسه باشند از اولیاء دانش آموزان خواست تا با مدرسه ارتباط  بیشتری داشته باشند و با یاری و مساعدت مسئولان مدرسه برای ساختن و اعتلای علمی و تربیتی آینده سازان آموزش وپرورش را بیش از گذشته یاری نمایند.

مدیر دبستان بنت الهدی شهر یاسوج در پایان سخنان خود با گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی ، هفته دفاع مقدس و ماه محرم گفت: ما قدردان شهیدانی هستیم که برای آبادانی و امنیت کشور از جان خود گذشتند تا ما آسوده زندگی کنیم.

در این مراسم پس از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس دانش آموزان با در دست داشتن شاخه های گل وبا احترام به قرآن روانه کلاس درس شدند.

گفتنی است این دبستان در بلوار بویراحمد انتهای خیابان باهنر نه شهر یاسوج واقع شده است و ۳۱۰ دانش آموزان در پایه های اول تا ششم ابتدایی در آن مشغول تحصیل هستند.

photo_۲۰۱۷-۰۹-۲۰_۱۸-۰۰-۵۷

photo_۲۰۱۷-۰۹-۲۰_۱۸-۰۴-۱۸

photo_۲۰۱۷-۰۹-۲۰_۱۸-۰۱-۰۸ (2)

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی