تاریخ انتشار : یکشنبه 17 سپتامبر 2017 - 14:53
کد خبر : 7738

بازگشایی مدارس با رویکرد تکریم ماه محرم/۲۵ هزار دانش‌آموز گچسارانی راهی مدرسه می‌شوند/جشن شکوفه‌ها با حضور کلاس اولی ها در روز ۳۰ شهریور

بازگشایی مدارس با رویکرد تکریم ماه محرم/۲۵ هزار دانش‌آموز گچسارانی راهی مدرسه می‌شوند/جشن شکوفه‌ها با حضور کلاس اولی ها در روز ۳۰ شهریور

سید ظهیرالدین پورالحسینی بر لزوم تعلیم و تربیت بر اساس فرهنگ اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: ۲۵ هزار دانش‌آموز شهری و روستایی درشهرستان گچساران در ۲۸۰ مدرسه در سال تحصیلی جدید راهی مدرسه می‌شوند.

photo_۲۰۱۷-۰۸-۱۱_۱۳-۰۲-۲۰آفتاب دنا : مدیر آموزش‌وپرورش گچساران با اشاره به همزمانی اول مهر و عزاداری‌های دهه نخست محرم  گفت: برنامه‌های بازگشایی مدارس امسال با رویکرد تکریم ماه محرم برگزار می‌شود.

سید ظهیرالدین پورالحسینی بر لزوم تعلیم و تربیت بر اساس فرهنگ اسلامی تأکید کرد  و اظهار داشت: ۲۵ هزار دانش‌آموز شهری و روستایی درشهرستان  گچساران در ۲۸۰ مدرسه در سال تحصیلی جدید راهی مدرسه می‌شوند.

وی تصریح کرد: برنامه‌های امسال بازگشایی مدارس گچساران با جشن غنچه‌ها و حضور یک هزار و ۱۰۰ نوآموز شروع خواهد شد.

پورالحسینی افزود: آیین جشن شکوفه‌ها با حضور ۲ هزار و ۴۰۰ کلاس اولی در روز ۳۰ شهریور اجرا می‌شود.

مدیر آموزش‌وپرورش گچساران با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در ساختن ایرانی توسعه‌یافته افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی و اولیای دانش آموزان برای تحقق برنامه‌های آموزش و پرورش مشارکت کنند.

پورالحسینی ابراز داشت: برنامه ریزی لازم برای ساماندهی معلمان، سرویس‌های مدارس و سایر برنامه‌های بازگشایی مدارس در این شهرستان انجام شده است.

وی بیان داشت: گشایش نمایشگاه کتاب و دست‌ساخته‌های دانش آموزی و هفته دفاع مقدس با حفظ شان و قداست ماه محرم روز شنبه اول مهر در دبیرستان شاهد جهان‌آرا برگزار می‌شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی