تاریخ انتشار : یکشنبه 17 سپتامبر 2017 - 8:56
کد خبر : 7734

پیام تبریک مدیرکل امور اقتصادی و دارایی به مناسبت انتصاب استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد

پیام تبریک مدیرکل امور اقتصادی و دارایی به مناسبت انتصاب استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد

ابراهیم کشاورز، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در پیامی انتصاب دکتر علی محمد احمدی به سمت استاندار کهگیلویه و بویراحمد را تبریک گفت.

53wiq_ahmadi139306081607085913515794آفتاب دنا :  ابراهیم کشاورز، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در پیامی انتصاب دکتر علی محمد احمدی به سمت استاندار کهگیلویه و بویراحمد را تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است؛

بسمه تعالی
برادر بزرگوار جناب آقای دکتر علی محمد احمدی

 سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان استاندار و نماینده دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
بدون شک سوابق، تجارب و درایت ارزشمند جنابعالی در جایگاههای مختلف مدیریت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نویدبخش حرکتی نو و تلاش مضاعف و با شتاب بیشتر در راستای توسعه همه جانبه بویژه زیرساختهای اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد است که به اذعان تمام متخصصان و کارشناسان اقتصادی، ظرفیتها و پتانسیلهای بالقوه ای در بخش های نفت و انرژی، معادن، جاذبه های طبیعی و گردشگری و کشاورزی دارد.
داشتن مدیری توانمند، خدوم و دلسوز در راس مدیریت اجرایی استان حق مسلم مردم شریف استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد است و تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند و گرانسنگ جنابعالی در طول سالهای پرافتخار خدمت به ملت بزرگ ایران، مردم شریف این استان را به افقهای وسیعتری به نظاره واداشته و به فضل الهی شاهد پیشرفتها و تحولات شگرفی درتمامی عرصه های توسعه، رشد و آبادانی این استان خواهیم بود.
اینجانب به نمایندگی از دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر فراوان از زحمات، تلاشها و مساعی ارزشمند جناب آقای دکتر خادمی استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد، بار دیگر حسن انتخاب مبارک جنابعالی به عنوان مدیر ارشد دولت در استان را به آن جناب، عموم مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و شادباش عرض نموده و آمادگی خود را برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم و کمک و همیاری جهت توسعه و ترقی و اعتلای این خطه ی زرخیز اعلام می دارم. از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی سلامتی، عزت، سربلندی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام، انقلاب، نظام، ملت عزیز ایران و بویژه مردم شریف و خونگرم استان کهگیلویه و بویراحمد مسئلت می نمایم.
ابراهیم کشاورز
نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی