تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 سپتامبر 2017 - 23:49
کد خبر : 7660

نیروهای با انگیزه در کهگیلویه و بویراحمد برای گسترش فعالیتهای حوزه های علمیه و آموزش وپرورش وجود دارد

نیروهای با انگیزه در کهگیلویه و بویراحمد برای گسترش فعالیتهای حوزه های علمیه و آموزش وپرورش وجود دارد

آیت الله ملک حسینی در این دیدار استفاده از انسانهای با انگیزه ودغدغه مند را برای کیفی سازی فعالیتهای ستاد همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش ضروری دانست

1 (2)آفتاب دنا : معاون امور استانهای ستاد همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش  و اعضای این ستاد در استان کهگیلویه وبویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در  استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار استفاده از انسانهای با انگیزه ودغدغه مند را برای کیفی سازی فعالیتهای ستاد همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش  ضروری دانست وگفت: خوشبختانه در استان کهگیلویه وبویراحمد نیروهای با انگیزه برای ارتقاء فعالیتهای حوزه و آموزش وپرورش وجود دارد و از این نظر کمبودی احساس نمی شود.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با اشاره به اینکه  محور فعالیت ستاد همکاریهای حوزه آموزش و پرورش در استان، شهرستانها ومناطق، کیفی بخشی در راستای ارتقاء برنامه ها باشد خاطرنشان کرد: فعالیتهای  این ستاد باید از نگرش معطوف برگزارش فراتر رفته و واقعیتها مطرح وکیفیت کار ارتقاء یابد.

وی  اظهار داشت: ستاد همکاریهای حوزه علمیه و آموزش وپرورش یک ستاد سیاستگذاری است که باید در تحقق مطلوب برای تعامل، برنامه ریزی مدون و اصولی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مباحث سند تحول بنیادین در آموزش وپرورش نیز گفت: این سند در ابعاد گوناگون جامع وکامل هست و موضوعات مطرح شده در پروتکل فرهنگی یونسکو در نظام جمهوری اسلامی سندیت ندارد

حضور طلاب در مدارس فرصتی برای ارتقاء فعالیتهای دینی دانش آموزان است

معاون امور استانهای ستاد همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش نیز در این نشست گفت: این ستاد ها با برنامه ریزی در راستای حضور طلاب در مدارس برنامه های مذهبی، مناسبتی و دینی را تقویت می کنند.

حجت الاسلام حسین درودی افزود: حضور طلاب در مدارس یک فرصتی برای ارتقاء فعالیتهای دینی وسطح آگاهی دانش آموزان است.

وی برگزاری نشستهای پرسش وپاسخ دانش آموزی، برگزاری همایش علمی وتخصصی مربیان، تقویت مدارس امین و نشست با ائمه جمعه را از مهمترین برنامه های ستاد همکاریهای حوزه های علمیه و آموزش و پرورش عنوان کرد.

معاون امور استانهای ستاد همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش لزوم توجه اعضا به سند تحول بنیادین را ضروری دانست وگفت : باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که برای دانش آموزان از مهد کودک تا دبیرستان برنامه فرهنگی ومذهبی اجرا شود.

برگزاری ۶۰ نشست ستادهای حوزه های علمیه وآموزش وپرورش در کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد  نیز در این دیدارگفت:۱۴۸نفر در ۱۳کارگروه در ستادهای حوزه های علمیه وآموزش وپرورش فعالیت می کنند وتاکنون ۶۰نشست در این ستادها برگزار شده است.

هادی زارع پور با بیان اینکه با برنامه ریزی انجام شده وبا هدف آشنایی دانش آموز ۵۰۰دانش آموز از حوزه های علمیه استان دیدن کردندگفت:تاکنون ۶۵مبلغ به مدارس اعزام و۳۲نفر نیز شاغل هستند.

وی  استفاده از ظرفیت ائمه جمعه برای ارتقاء فرهنگ دینی دانش آموزان را ضروری دانست وگفت:امسال ۵همایش تخصصی، نشست با خبرنگاران،همایش مربیان پرورشی برگزار و۳مدرسه امین نیز تأسیس شده است.

برنامه سالانه ستاد همکاریهای حوزه های علمیه وآموزش وپرورش بازنگری می شود

دبیر ستاد همکاریهای حوزه های علمیه وآموزش وپرورش استان  نیز در این دیدارگفت:برنامه سالانه این ستاد وستادهای شهرستان ومناطق تدوین وبا حضور اعضاء بازنگری وبه دبیرخانه تحویل می شود.

سیدبهاءالدین ملک حسینی گفت:همایش تخصصی مربیان وبرنامه توانمندسازی طلاب از مهمترین اولویت این ستادهاست که با مشارکت آموزش وپرورش استان وحوزه های علمیه اجرایی می شود.

وی از ارائه برنامه های کاری ستاد به اعضاء برای اظهار نظر پیرامون آن خبرداد وگفت: قبل از شروع سال تحصیلی برنامه ها در ستاد مشترک حوزه های علمیه وآموزش وپرورش استان برای اجرا مورد بحث وبررسی قرار می گیرد.

1 (9)

1 (4)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی