تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آگوست 2017 - 20:11
کد خبر : 7571

پروژه گازرسانی به روستاهای سرگچینه و چشمه پلنگی شهرستان بویراحمد افتتاح می‌شود

پروژه گازرسانی به روستاهای سرگچینه و چشمه پلنگی شهرستان بویراحمد افتتاح می‌شود

معاون بهره‌برداری شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد از بهره‌بردای از پروژه گازرسانی به روستاهای سرگچینه، بردهری و چشمه پلنگی شهرستان بویراحمد با حضور مسئولان استانی خبر داد.

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-06-25 14:45:21Z | http://piczard.com | http://codecarvings.comآفتاب دنا :معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان  کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح  پروژه گازرسانی به روستاهای سرگچینه، بردهری و چشمه پلنگی شهرستان بویراحمد در یازدهم شهریورماه  به مناسبت هفته دولت خبرداد.

مجید روح الهی در گفت‎وگو با خبرنگار آفتاب دنا در یاسوج، اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال قریب به ۲۰کیلومتر شبکه‌گذاری و خطوط تغذیه گاز از نوع فولادی و پلی اتیلن در سطح استان اجرایی و عملیاتی شده است.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه  بیش از ۶۵ هزار نفر از روستائیان این استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند، عنوان کرد: یکی از سیاست‌های دولت بهره‌مندی روستاهای بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز بوده که در آینده نزدیک نیز ۴۵۸ روستای دیگر در این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه عملیات گازرسانی به مجموعه روستاهای سرگچینه، بردهری و چشمه پلنگی با حمایت مسئولان استان و با اجرای عملیات حفاری ولوله گذاری توسط دستگاه‌های همیار از قبیل بنیاد مسکن شهرستان وشرکت گاز انجام شد، افزود: این پروژه با اعتبار ۵۷۵ میلیون تومان و ۵ هزار و ۶۷۰ متر شبکه گذاری در٩۶ روز زودتر از موعد مقرر به پایان رسید.

روح الهی با اشاره به اینکه این پروژه روز شنبه یازدهم شهریورماه ساعت ۱۰ صبح با حضور مسئولان استانی  وشهرستانی به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه تعداد ۵۷ خانوار با جمعیت  ٣٠٠نفر از نعمت گاز طبیعی برخودار می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی