تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 آگوست 2017 - 9:56
کد خبر : 7552

رسالت معاونت اجتماعی پیشگیری ازآسیب های اجتماعی وتنویرافکارعمومی است

رسالت معاونت اجتماعی پیشگیری ازآسیب های اجتماعی وتنویرافکارعمومی است

علی تاج الدینی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و وظایف این معاونت را برگزاری برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی ذکر کرد و گفت: در معاونت اجتماعی، اداره آموزش به صورت مستمر برنامه‌های آموزشی و کلاس‌های مختلف را از مهد کودک تا دانشگاه در راستای فرهنگسازی جهت کاهش آسیبهای اجتماعی برگزار می‌کند.

photo_۲۰۱۷-۰۸-۲۹_۲۰-۲۸-۳۲آفتاب دنا : معاونت اجتماعی  فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:  این معاونت ازبخشهای مختلفی تشکیل شده که همه یک هدف را دنبال می کنند و آن هم پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تنویر افکار عمومی است.

علی تاج‌الدینی  با بیان اینکه معاونت اجتماعی  ناجا پل ارتباطی مردم و نیروی انتظامی است گفت: آموزش همگانی، تهیه بسته های فرهنگی در قالب کتابچه ، سیدی، بروشور وهشدارهای پلیسی درراستای فرهنگسازی وکاهش آسیبهای اجتماعی بخشی ازماموریتهای معاونت اجتماعی است که با آگاه سازی جامعه هدف دنبال می شود.

وی یکی از مهمترین ادارات این معاونت  را مراکزمشاوره پلیس ذکر کرد وگفت:  این مراکزبا هدف ایجاد رابطه نزدیک، صمیمی و اعتمادآمیز بین پلیس با مردم، شناسایی ریشه ها و زمینه های رفتارهای ناهنجارو بزه کاری ها، تلاش برای از بین بردن بسترهای بروز معضلات اجتماعی و پیشگیری از آنها، آگاه سازی جامعه به منظور افزایش توانایی های مقابله ای و ایجاد فرهنگ مشاوره در بحران های زندگی راه اندازی شده است.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد  در ادامه افزود: پایگاه خبری پلیس از دیگر مجموعه های این معاونت  است که بیشترین تعامل را با افکار عمومی  درجامعه  دارد و به صورت روزانه اخبار مجموعه نیروی انتظامی را جمع آوری و جهت اطلاع عموم مردم در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

وی با بیان اینکه رسانه ها در آگاهی بخشی به جامعه به عنوان بازوان پلیس نقش مهم وتاثیرگذاری دارند خاطرنشان کرد: دربهترین حالت تعاملی میان اصحاب رسانه و پلیس درسطح استان هستیم.

تاج‌الدینی  یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و وظایف این معاونت را برگزاری برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی ذکر کرد و گفت: در معاونت اجتماعی، اداره آموزش به صورت مستمر برنامه‌های آموزشی و کلاس‌های مختلف را از مهد کودک تا دانشگاه در راستای فرهنگسازی جهت کاهش آسیبهای اجتماعی برگزار می‌کند.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان پیام‌های آموزشی با نصب بنر و بیلبورد در سطح شهرها را از برنامه‌های آموزشی این معاونت عنوان کرد وگفت: ارائه مشاوره رایگان در در زمینه های مختلف مهارتهای زندگی،حقوقی ،خانوادگی ،ازدواج و موضوعات تحصیلی  نیزدرمراکز مشاوره مددکاری معاونت اجتماعی انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه اداره مستندات نیز به تهیه وساخت فیلم مستند جهت مقابله با آسیبهای اجتماعی تولید می کند گفت: فیلم های مستندی در مقوله های فرهنگ ترافیکی ،مواد مخدر و فضای مجازی در اداره مستندات ساخته شده که در سطح ملی مقام کسب کردند

و ی گفت: این فیلمهای مستند آموزشی  از شبکه استانی صدا وسیما  نیز پخش شدند

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی