تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 آگوست 2017 - 8:55
کد خبر : 7541

هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت در نظام اسلامی است

هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت در نظام اسلامی است

ابراهیم کشاورز غباررویی گلزار مطهر شهداء ،تبلیغات واطلاع رسانی محیطی والکترونیکی،برگزاری همایش پیاده روی کارکنان ،شرکت در همایش روز کارمند و جشنواره شهید رجایی را بخشی از برنامه های هفته دولت این اداره کل در هفته دولت ذکر کرد

IMG_1823آفتاب دنا : مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه وبویراحمد با گرامیداشت  هفته دولت که با نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر مزین شده است برخی از اقدامات صورت گرفته در این هفته را تشریح کرد.

ابراهیم کشاورز هفته دولت را نمادی  از وحدت مردم و دولت در نظام اسلامی دانست وگفت: در سایه وحدت ،تلاش وهمبستگی ملت ودولت ،  بیش از پیش شاهد پیشرفت و اقتدار ایران عزیز در عرصه ملی و بین اللمللی خواهیم بود.

وی غباررویی گلزار مطهر شهداء ،تبلیغات واطلاع رسانی محیطی والکترونیکی،برگزاری همایش پیاده روی کارکنان ،شرکت در همایش روز کارمند و جشنواره شهید رجایی را بخشی از برنامه های هفته دولت این اداره کل در هفته دولت ذکر کرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه وبویراحمد ،روز کارمند را فرصتی ارزشمند برای تجلیل وقدردانی از کارکنان خدوم در عرصه های اداری واجرای  دانست واز زحمات  صادقانه وپرتلاش کارمندان این اداره کل تشکر وقدردانی نمود.

وی اظهار امیدواری کرد با کمک و همکاری همه کارکنان در بهبود کیفیت فعالیتها و جلب رضای پروردگار متعال و مردم عزیز موفق‌تر از گذشته حرکت نمائیم.

کشاورز ، کسب رتبه برتر جشنواره استانی شهید رجایی توسط اداره کل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد را موفقیتی ارزشمند توصیف کرد وگفت: ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی با هدف سنجش میزان تحقق اهداف ،برنامه ها وماموریت های دستگاههای اجرایی درهرسال توسط سازمان مدیریت وبرنامه ریزی انجام می شود که خوشبختانه براساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۵ دستگاههای اجرایی استان ، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان به عنوان دستگاه اجرایی برتر در مجموع امتیازات و شاخصهای اختصاصی و عمومی در گروه دستگاههای عمومی، اجتماعی و قضایی  رتبه برتر را کسب  و لوح تقدیر آن با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری واستخدامی کشور و استاندار وسایر مسئولان استانی اهداء شد.

وی کسب این موفقیت ارزشمند را حاصل تلاشهای شبانه روزی یکایک همکاران گرانقدرخود دانست وگفت: درراستای پاسخگویی شایسته به مردم فهیم این دیار و ارائه خدمات با کیفیت به مردم و سربلندی ایران عزیز در سال اقتصاد مقاومتی ،تولید واشتغال ازهیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

photo_۲۰۱۷-۰۸-۲۸_۱۱-۰۸-۱۸

photo_۲۰۱۷-۰۸-۲۸_۱۱-۰۸-۱۶

photo_۲۰۱۷-۰۸-۲۴_۱۵-۰۲-۵۷-390x520

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی