تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آگوست 2017 - 20:19
کد خبر : 7509

افتتاح طرح تولید چیپس وگرانول از لاستیک های مستعمل خودرو برای نخستین بار دراستان

افتتاح طرح تولید چیپس وگرانول از لاستیک های مستعمل خودرو برای نخستین بار دراستان

در پنجمین روز از هفته دولت به همت صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد طرح تولید چیپس وگرانول از لاستیک های مستعمل انواع خودرو برای نخستین بار در یاسوج افتتاح شد.

photo_۲۰۱۷-۰۸-۲۷_۱۷-۳۰-۱۳ (2)آفتاب دنا : در پنجمین روز از هفته دولت به همت صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد طرح تولید چیپس وگرانول از لاستیک های مستعمل انواع خودرو  برای نخستین بار در یاسوج افتتاح شد.
در این آیین که مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان بویراحمد ،مدیر صندوق کارآفرینی امید ،مدیرکل محیط زیست استان وجمعی از مسئولان استانی وشهرستانی حضور داشتند مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح تولید چیپس وگرانول از لاستیک مستعمل انواع خودرو برای اولین بار در استان در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و با سرمایه گذاری یک میلیارد و دویست میلیون ریال با اشتغال زایی مستقیم ۱۴ نفر بطور مستقیم به بهره برداری رسید.
ارسلان حسن پور با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید برای راه اندازی این طرح تولیدی یک میلیارد ریال با سود ۴درصد پرداخت نموده است گفت: مابقی هزینه اجرای این طرح توسط سرمایه گذار تامین شده است.
وی گفت: با اجرای این طرح روزانه ۱۰تن لاستیک مستمعل بازیافت وبرای کارخانجات لاستیک سازی یزد ،اصفهان وتهران به عنوان مواد اولیه صادر می شود.
حسن پور ظرفیت سالانه این طرح را ۳۰هزار تن عنوان کرد وگفت: با اجرای این طرح لاستیک های مستعمل که در طبیعت ومحیط زیست رها می شوند جمع آوری وبعد از بازیافت به عنوان خوراک کارخانه های لاستیک سازی به استانهای  یزد وتهران ارسال خواهد شد .
وی رویکرد صندوق کارآفرینی امید را حمایت از طرح های تولید محور با نگاه به بازار مصرف دانست واظهار داشت: این صندوق آماده کمک به کسب کارهای خرد وکوچک و فعالیتهای کارآفرینانه برای ایجاد اشتغال در جامعه است.
نظری فرماندار بویراحمد نیزحمایت ازچنین طرحهایی را ضروری دانست وگفت: این طرح علاوه برحل مشکلات زیست محیطی بستر خوبی برای اشتغالزایی جوانان در جامعه است که دولت ازچنین طرحهایی حمایت خواهد کرد.

photo_۲۰۱۷-۰۸-۲۷_۱۷-۴۵-۴۶

photo_۲۰۱۷-۰۸-۲۷_۱۷-۳۰-۱۳ (2)

photo_۲۰۱۷-۰۸-۲۷_۱۷-۴۵-۴۵

photo_۲۰۱۷-۰۸-۲۷_۲۰-۱۳-۴۶ (2)

photo_۲۰۱۷-۰۸-۲۷_۲۰-۱۳-۴۶

photo_۲۰۱۷-۰۸-۲۷_۲۰-۱۳-۴۸

photo_۲۰۱۷-۰۸-۲۷_۲۰-۱۳-۴۵ (2)

photo_۲۰۱۷-۰۸-۲۷_۲۰-۱۳-۴۶ (2)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی