تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آگوست 2017 - 0:52
کد خبر : 7499

رتبه برتر کشوری دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد درفعالیتهای عمرانی

رتبه برتر کشوری دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد درفعالیتهای عمرانی

دکتر نوروز هاشمی گفت: در جلسه اخیر روسای دانشگاههای فرهنگیان کشور با اهداء لوح تقدیر از رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد

1396051518195051511584384آفتاب دنا : رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد  از کسب رتبه برتر کشوری دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد در اقدامات و فعالیتهای عمرانی خبرداد.

دکتر نوروز هاشمی با بیان این مطلب گفت: دانشگاه فرهنگیان اقدامات عمرانی ویژه ای را در زمینه ایجاد وتجهیز اتاق اساتید ، تجهیز فضای اداری وآموزشی پردیس کوثر و شهید ایزدپناه ، تجهیز مهمان سرای دانشگاه مطابق با استاندارها و  رعایت اصول فنی و مقررات ملی ساختمان انجام داده بود که بر اساس ارزیابی ،مستندات و بازدیدهای میدانی از عملکرد مدیریت امور پردیس های استانی دانشگاههای فرهنگیان سراسر کشور در سال ۹۵ این دانشگاه موفق به کسب رتبه برتر در میان دانشگاههای کشور شد .

وی گفت: در جلسه اخیر روسای دانشگاههای فرهنگیان کشور با اهداء لوح تقدیر از رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد توسعه وتجهیز فضای اداری و آموزشی را از برنامه های آتی این دانشگاه عنوان کرد و گفت : تلاش می کنیم فضای علمی و بانشاطی را برای اساتید ودانشجویان دانشگاه فرهنگیان فراهم نماییم .

هاشمی اعتبار هزینه شده در سال ۹۵ برای تجهیز واستاندارد سازی فضای پردیس های  این دانشگاه را بالغ بر ۶ میلیارد ریال ذکر کرد.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با  تعداد دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه نیز گفت: ۱۴۰۰دانشجو در دانشگاه فرهنگیان مشغول تحصیل هستند که ۳۵۰ نفر از آنان در سال جاری فارغ التحصیل می شوند .

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد سهمیه پذیرش این دانشگاه در سال جاری را ۲۵۰ نفر عنوان کرد که از طریق کنکور سراسری جذب این دانشگاه خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش نقش دانشگاه فرهنگیان را در ارتقاء مهارت و دانش فرهنگیان تاثیرگذار توصیف کرد وخاطرنشان کرد: لازمه داشتن دانش آموزانی شایسته و دارای مهارت، معلمانی آموزش دیده است که دانشگاه فرهنگیان در تربیت چنین معلمانی، نقش کلیدی دارد.

photo_۲۰۱۷-۰۸-۲۶_۱۶-۰۲-۱۳

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی