تاریخ انتشار : شنبه 26 آگوست 2017 - 18:00
کد خبر : 7491

کسب رتبه برتر صندوق کارآفرینی امیدکهگیلویه وبویراحمد درجشنواره شهید رجایی

کسب رتبه برتر صندوق کارآفرینی امیدکهگیلویه وبویراحمد درجشنواره شهید رجایی

ارسلان حسن پور گفت: در این جشنواره صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد براساس ارزیابی انجام شده از عملکرد بانکها و موسسات مالی استان به عنوان صندوق برتر در زمینه اعطای تسهیلات جهت رونق تولید ، سرمایه گذاری وایجاد اشتغال معرفی شد.

photo_۲۰۱۷-۰۸-۲۳_۰۹-۲۴-۴۱آفتاب دنا : جشنواره شهید رجایی با هدف تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت ونهادینه کردن فرهنگ ارتقاء وبهبود عملکرد دستگاههای اجرایی  با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری واستخدامی کشور ، استاندار، نماینده شهرستانهای بویراحمدودنا در مجلس شورای اسلامی ومدیران دستگاههای اجرایی در سالن دکتر کنعانی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد .

در این مراسم از صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد به عنوان صندوق برتر در زمینه اعطای تسهیلات جهت رونق تولید ، سرمایه گذاری وایجاد اشتغال معرفی و لوح تقدیر به ارسلان حسن پور مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد اهداء شد

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد دراین زمینه به خبرنگاران گفت: فرایند ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی ، بانک ها و موسسات مالی استان یک ساز وکار ارزیابی سالانه است که با هدف سنجش میزان تحقیق اهداف ،برنامه ها وماموریت های دستگاههای اجرایی درهرسال توسط سازمان مدیریت وبرنامه ریزی انجام می شود .

ارسلان حسن پور گفت: در این جشنواره صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد براساس ارزیابی انجام شده از عملکرد بانکها و موسسات مالی استان به عنوان صندوق برتر در زمینه اعطای تسهیلات جهت رونق تولید ، سرمایه گذاری وایجاد اشتغال معرفی شد.

وی با بیان اینکه کسب این موفقیت که با استعانت وتوکل برخداوند متعال و با تلاش های مجدانه وشبانه روزی یکایک همکاران خدوم در شعب این صندوق در اقصی نقاط استان بدست آمده اظهار امیدواری کرد: برای ارائه  خدمات بهتر و با کیفیت مطلوب تر در راستای پاسخگویی شایسته به مردم فهیم و ولایت مدار استان در زمینه ماموریتهای محوله بیش از گذشته تلاش خواهیم کرد.

حسن پور با تبریک این موفقیت ارزشمند به یکایک همکاران خویش در سطح استان خاطرنشان کرد: رویکرد صندوق کارآفرینی امید جلب رضایت مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحقق شعار اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال ، حمایت از کسب کارهای خرد وکوچک و فعالیتهای کارآفرینان برای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در جامعه است.

در بخشی از لوح تقدیر اهدائی از طرف سید موسی خادمی استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان خطاب به ارسلان حسن پور مدیرمحترم صندوق کارآفرینی امید استان آمده است؛

جناب آقای ارسلان حسن پور

 مدیرمحترم صندوق کارآفرینی امید استان

 باسلام و احترام

بر اساس ارزیابی  انجام شده از عملکرد سال ۱۳۹۵ بانک ها و موسسات مالی استان، صندوق کارآفرینی امید  استان به عنوان صندوق برتر در زمینه اعطای تسهیلات جهت رونق تولید ، سرمایه گذاری وایجاد اشتغال شناخته شده است، بدین وسیله مراتب قدردانی خود را از جنابعالی وکارکنان پرتلاش آن مجموعه اعلام می نمایم.

امید است با استعانت از درگاه الهی و در ضل توجهات حضرت ولی عصر(عج)در سالی که مزین است به نام اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال در جهت خدمت به جامعه اسلامی وتحقق اهداف دولت تدبیر وامید موفق و موید باشید.

سید موسی خادمی

استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه وبویراحمد

photo_۲۰۱۷-۰۸-۲۶_۰۸-۵۹-۱۷

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی