تاریخ انتشار : دوشنبه 21 آگوست 2017 - 22:16
کد خبر : 7460

تبریک مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد به دکتر ربیعی

تبریک مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد به دکتر ربیعی

صابر مظاهری در پیامی رای اعتماد مجدد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تبریک گفت

آفتاب دنا : مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی رای اعتماد مجدد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  را تبریک گفت که متن آن به شرح ذیل است.

5

101280

سرور فرهیخته و ارجمند جناب آقای دکتر ربیعی
                   وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی
با عرض سلام و تحیات
اعتماد نمایندگان ملت بزرگ ایران در مجلس شورای اسلامی به حضرتعالی نشان از تایید مدیریت ، کارآمدی ،شایستگی ، تعهد ، احساس مسئولیت و توفیق شما طی دوره مسئولیت در دولت یازدهم تدبیر و امید می‌باشد.
خداوند حکیم را سپاس می گوییم که مجددا شاهد حضور وزیری خدوم ، پرتلاش ، مدیر و مدبر  وپاکدست در راس وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی هستیم که به گفته ریاست محترم جمهور، جناب آقای دکتر حسن روحانی در مجلس شورای اسلامی در دل کار بزرگ شده و در دل کار و کارگر رشد پیدا کرده است.
بدون شک با  تدبیر و دوراندیشی ، تجارب برجسته ، اندوخته های مدیریتی واشراف برمشکلات ومطالبات مردم  در این دوره حضرتعالی  ضمن آن‌که موجبات

تقویت و بهبود حل مشکلات اقتصادی و آبادانی بهتر وشایسته تر و رونق بخشی مردمی تعاون و ارتقاء و رشد و بالندگی آن را فراهم خواهد نمود، موجبات دلگرمی جامعه کارگری و تمامی اقشار و گروه‌های اجتماعی  که با این وزارتخانه سروکار دارند را فراهم می نماید.
اکنون که به حول وقوه الهی با انتخاب حضرتعالی برگ زرین دیگری بر دیباچه تاریخ پرافتخار ایران اسلامی در این مقطع حساس افزوده گردیده، اینجانب ضمن ابراز مسرت از حسن اعتماد نمایندگان خانه ملت در روز به یاد ماندنی ۲۹ مرداد ، به نمایندگی از جامعه بزرگ کارگران، کارفرمایان، تعاونگران ، تولیدکنندگان و همکاران و مدیران تابعه وزارت در استان چهار فصل و زیبای کهگیلویه وبویراحمد مراتب تبریک صمیمانه خویش را ابراز نموده وآرزوی عزت وسربلندی و توفیق جنابعالی در پیشبرد آرمانها واهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه ربوبی مسئلت دارم.
رجاء واثق دارم  انتخاب مجدد حضرتعالی نوید بخش آینده‌ای روشن و پر از شور ونشاط برای توسعه وآبادانی ایران عزیز در سایه کار وتلاش مجاهدانه خواهد بود.
صابر مظاهری
مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی