تاریخ انتشار : شنبه 12 آگوست 2017 - 15:01
کد خبر : 7430

پیشرفت ۹۰درصدی خانه امید بازنشستگان فرهنگی گچساران

پیشرفت ۹۰درصدی  خانه امید بازنشستگان فرهنگی گچساران

سید ظهیرالدین پورالحسینی با بیان اینکه خانه امید بازنشستگان آموزش و پرورش گچساران در پارک شهر به مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع با زیر بنایی به متراژ ۵۴۰ متر مربع احداث می‌شودگفت: در حال حاضر خانه امید بازنشستگان فرهنگی گچساران پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد را دارد.

photo_۲۰۱۷-۰۸-۱۱_۱۳-۰۲-۲۰آفتاب دنا : مدیر آموزش و پرورش گچساران  از   تخصیص یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای احداث خانه امید بازنشستگان فرهنگی در گچساران خبرداد.
سید ظهیرالدین پورالحسینی با بیان اینکه خانه امید  بازنشستگان آموزش و پرورش گچساران  در پارک شهر به مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع با زیر بنایی به متراژ ۵۴۰ متر مربع  احداث می‌شودگفت: در حال حاضر خانه امید  بازنشستگان فرهنگی گچساران پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد را دارد.
مدیر آموزش و پرورش گچساران  افزود:  این کانون از سال ۱۳۸۶ الی ۹۴ برای تأمین اعتبار در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته کانون بازنشستگان به ” خانه مهر”  نامگذاری شده، بیان کرد: در این چند سال اخیر این نام به ” خانه امید ” بازنشستگان تبدیل شده است.
سید ظهیرالدین پورالحسینی در پایان گفت:  اداره آموزش و پرورش گچساران دارای یک هزار و ۷۰۰ بازنشسته فرهنگی است که با بهره‌برداری از این کانون، بازنشستگان آموزش و پرورش می  توانند از امکانات رفاهی و تفریحی مطلوب آن برخوردار شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی