تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 آگوست 2017 - 1:04
کد خبر : 7411

پیام تبریک مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

صابر مظاهری مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، از زحمات ارزشمند خبرنگاران تشکر و قدردانی کرد

photo_۲۰۱۷-۰۵-۲۱_۱۵-۰۷-۱۰مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، از زحمات ارزشمند خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی تشکر و قدردانی کرد.متن این پیام به این شرح است

ن والقلم و ما یسطرون»

سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد.

نامگذاری ۱۷ مرداد به نام روز خبرنگار که با سالروز شهادت حماسه نگار جاوید، شهید محمود صارمی پیوند خورده ، فرصت و بهانه‌ای است برای پاسداشت خدمات انسان‌های شایسته و حقیقت طلبی که چشم بیدار جامعه و زبان گویای مردم هستند. انسانهای آزاداندیشی که از وجودشان، انتشار دانایی و گسترش آگاهی معنا می‌یابد. آن‌ها که وجدان بیدار جامعه و تصویرگر عینی زمان خویشند و با بیان نافذ، شیوا و گیرایشان، بی‌پروا وظیفه قلم را که نگاشتن حقیقت است پاس می‌دارند و رسالت خطیر خود را به جا می‌آورند.

خبرنگار، وجدان زنده و بیدار جامعه و روشنی بخش راه و رسم زمانه خویش است و آگاهی فرهنگی، پویایی اجتماعی و سلامت فکری و روانی جامعه در گرو کوشش ها و مجاهدت های خبرنگاران و اصحاب قلم و تصویر است

خبرنگاران در عصر ارتباطات واطلاعات رسالتی بس بزرگ بر عهده دارند و آن رسالت سترگ، سیراب کردن ذهن‌های کنجکاو و نیازمند اطلاعات است تا از این مسیر دیدگاه‌های ناروا به نگرش‌های روا تبدیل شوند و رفتارهای ناهنجار به کنش‌های بهنجار تغییر یابند.

این روز خجسته و میمون را به همه پیشگامان دانایی در عرصه اطلاع‌رسانی صمیمانه تبریک عرض نموده وضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه،توفیق خبرنگاران عزیز را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم.

بی شک،دستیابی به قله‌های پیشرفت،سربلندی و سعادت کشور ، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.

از ایزد منان توفیق ایفای نقش خطیرتان را در خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردم و اعتلای میهن اسلامی خواستارم .امید آن که با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت خود بیش از پیش موفق باشید.

صابر مظاهری

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی