تاریخ انتشار : دوشنبه 7 آگوست 2017 - 15:44
کد خبر : 7407

پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

سرتیپ دوم پاسدار”مهدی انصاری”، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی ۱۷ مرداد؛ روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و فعالان رسانه ای تبریک گفت.

 image_460_304آفتاب دنا : سرتیپ دوم پاسدار”مهدی انصاری”، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی ۱۷ مرداد؛ روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و فعالان رسانه ای تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبرنگاران وجدان بیدار، چشم بینا، زبان صادق و صریح در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی به جامعه هستند و چون دیده‌بان صادق برای اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع رخدادها و حوادث تلاش می کنند و امید است در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکنند.

اصحاب رسانه با روشنگری های خود می توانند در راستای هدایت افکار عمومی جامعه نقشی مهم ایفا کرده و راه پیشرفت جامعه را هموارتر کنند و تلاش صادقانه اصحاب رسانه در پوشش خبری رویدادهای مختلف به منظور ارتقاء سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه مصداق بارز خدمت ارزشمند است و همواره شایسته توجه و تقدیر است.

اینجانب ضمن ادای احترام به شهیدان و جان باختگان اصحاب رسانه میهن اسلامی و تقدیر از زحمات همه فعالان رسانه ای در ارتقاء امنیت اجتماعی و توسعه نظم و امنیت استان، روز خبرنگار را به آنها تبریک عرض می نمایم و سلامتی، سرافرازی و توفیق آنها را در سایه توجهات ویژه حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری از خداوند منان مسئلت دارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی