تاریخ انتشار : دوشنبه 31 جولای 2017 - 22:16
کد خبر : 7382

سازمان بهزیستی بیش از ۱۸۰ نوع خدمت به جامعه هدف ارائه می دهد

سازمان بهزیستی بیش از ۱۸۰ نوع خدمت به جامعه هدف ارائه می دهد

آفتاب دنا : معاون  پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد  با انتقاد از نگاه  سطحی برخی مدیران و مسئولان استانی به بهزیستی گفت:برخی از مدیران که مراجعه کنندگانی دارند برای کمک های نقدی و موردی آنها را به بهزیستی می فرستند و باید به آنها گفت که بهزیستی یک نهاد حمایتی نیست. وی افزود:

IMG_3620آفتاب دنا : معاون  پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد  با انتقاد از نگاه  سطحی برخی مدیران و مسئولان استانی به بهزیستی گفت:برخی از مدیران که مراجعه کنندگانی دارند برای کمک های نقدی و موردی آنها را به بهزیستی می فرستند و باید به آنها گفت که بهزیستی یک نهاد حمایتی نیست.

وی افزود: بهزیستی یک دستگاه تخصصی است و بیش از ۱۸۰ نوع خدمت به جامعه هدف ارائه می دهد که هدف و رویکرد اصلی و حاکم در این نهاد توانمندسازی افراد با حفظ عزت و کرامت است.

خلیفه جمشیدی تهیه وسایل مورد نیاز معلولان را جز وظایف بهزیستی دانست و گفت: فیزوتراپی، کاردرمانی، شنوایی سنجی، پیشگیری‌ از معلولیت‌ها، آزمایشهای ژنتیک، مشاوره های متعدد، روستامهدها، تهیه ویلچر، پای مصنوعی، سمعک، عصا و بسیاری دیگر از این نوع وسایل و خدمات جز شرح اصلی وظایف این سازمان تخصصی است.

پشت نوبتی ها در برنامه ششم تحت پوشش قرار می گیرند

معاون توسعه منابع انسانی اداره کل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگری از سخنانش گفت: افزون بر هفت هزار معلول پشت نوبت برای دریافت و استفاده از خدمات بهزیستی در این استان تاکنون شناسایی شده اند.

جمشیدی اظهار داشت که بر اساس برنامه ششم توسعه قرار است که تمامی افراد واجد شرایط برقراری خدمات مستمر، ظرف پنج سال اجرای این برنامه زیر پوشش بهزیستی قرار گیرند.

این مسئول ادامه داد: در صورت تامین اعتبار از طریق دولت و مجلس مستمری افراد تحت پوشش افزایش چشمگیری خواهد یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی