تاریخ انتشار : دوشنبه 31 جولای 2017 - 15:30
کد خبر : 7351

ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی در دومین اردوی جهادی مهندسین عمران ومعماری

ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی در دومین اردوی جهادی مهندسین عمران ومعماری

روح الله عباسی گفت: در این اردوی جهادی مهندسان بسیجی به امور فرهنگی ، مشاوره و امور عمرانی در حرم مطهر امامزادگان بی بی خاتونین در منطقه مارگون شهرستان بویراحمد به زائرین خدمت ارائه می دهند.

photo_۲۰۱۷-۰۷-۳۰_۲۳-۰۵-۲۰آفتاب دنا : رئیس سازمان بسیج مهندسین سپاه فتح استان  کهگیلویه وبویراحمد از اردوی جهادی بسیج مهندسین عمران و معماری در شهرستان بویراحمد خبر داد.

سرگرد پاسدار روح الله عباسی  با بیان این خبر گفت:  همزمان با دهه کرامت و ولادت با سعادت علی ابن موسی الرضا(ع) دومین اردوی جهادی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه فتح  استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور ۱۰ نفر از بسبجیان  در حال برگزاری است.

وی گفت: در این اردوی جهادی مهندسان بسیجی به امور فرهنگی ، مشاوره و امور عمرانی  در حرم مطهر امامزادگان بی بی خاتونین در منطقه مارگون شهرستان بویراحمد به زائرین خدمت ارائه می دهند.

عباسی به نقش اردوهای جهادی درتقویت باورهای دینی اشاره کرد وگفت: رویکرد فعالیت‌های جهادی تلاش در راستای گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی است.

وی عنوان کرد: اردوهای جهادی یک حرکت کم نظیراجتماعی است که با ارزش‌ها، هنجارها، باورهای اعتقادی و تعالیم دینی عجین شده و به جریانی میدانی و اثر گذار در جامعه تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه اردوی جهادی مهندسین عمران ومعماری همزمان با دهه کرامت وبا حضور خادمین رضوی در حرم مطهر امامزادگان بی بی خاتونین برگزار شد گفت: مهندسین بسیجی ضمن استقبال از خادمین رضوی که حاوی پرچم بارگاه علی ابن موسی الرضا (ع) بودند این پرچم را در میان شور شوق مردم تا حرم امام زادگان حمل کردند.

 

photo_۲۰۱۷-۰۷-۳۰_۱۸-۴۷-۵۹

 

photo_۲۰۱۷-۰۷-۳۰_۱۸-۵۶-۳۰

 

 

photo_۲۰۱۷-۰۷-۳۰_۲۱-۴۴-۳۶

 

photo_۲۰۱۷-۰۷-۳۰_۲۲-۰۷-۳۰

 

photo_۲۰۱۷-۰۷-۳۰_۱۹-۰۳-۳۱

 

 

photo_۲۰۱۷-۰۷-۳۰_۱۸-۴۷-۵۹

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی