تاریخ انتشار : شنبه 15 جولای 2017 - 20:57
کد خبر : 7289

شهر دیشموک کهگیلویه و بویراحمد میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام می‌شود

شهر دیشموک کهگیلویه و بویراحمد میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام می‌شود

سرهنگ امیر عباس آسمند در نشست هماهنگی تشییع پیکر دو شهید گمنام گفت: در آستانه شهادت امام جعفر صادق(ع) استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

photo_۲۰۱۷-۰۵-۲۳_۰۱-۵۰-۱۵ (2)آفتاب دنا : مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس از تشییع دو شهید گمنام در این استان خبر داد.
سرهنگ امیر عباس آسمند در نشست هماهنگی تشییع پیکر دو شهید گمنام که در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، افزود: در آستانه شهادت امام جعفر صادق(ع) استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.
 وی بیان کرد: این استان روز چهارشنبه،  ۲۸ تیرماه میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس هستیم که به تازگی تفحص شده‌اند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پیکر مطهر این دو شهید گمنام روز چهارشنبه، تیرماه ۲۸ از فرودگاه شیراز به یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داده شده و پس از استقبال در پردیس دانشگاه آزاد به شهر یاسوج منتقل و مراسمی در حسینیه ثارالله یا کنگره شهدا در کنار پیکر مطهر این دو شهید برگزار می‌شود.
 آسمند تصریح کرد: پیکر مطهر این دو شهید سپس به شهر دهدشت منتقل و مراسم شبی با شهدا در این شهر برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: پیکر مطهر این دو شهید گمنام روز پنجشنبه ۲۹ تیرماه برای تشییع و خاکسپاری به شهر دیشموک انتقال داده می‌شود.
همچنین فتاح محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: از جمله این برکات ایجاد فضای معنوی و احیای فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی افزود: زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت از جمله برکات وجود شهدا و تشییع شهدا در استان است.
محمدی بیان کرد: وظیفه همه ما تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استفاده از چنین ظرفیت هایی برای مقابله با آسیبهای متعدد اجتماعی خاطرنشان کرد: تببین این افکار برای نسل جوان ضروری است.
محمدی با اشاره به تشییع پیکر مطهر دو شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس اضافه کرد: دستگاه ها و ادارات استان همکاری و هماهنگی برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی