تاریخ انتشار : شنبه 15 جولای 2017 - 15:33
کد خبر : 7271

پذیرفته شده گان آزمون استخدامی آموزش وپرورش با مهارت های حرفه معلمی وفنون تدریس آشنا می شوند

پذیرفته شده گان آزمون استخدامی آموزش وپرورش با مهارت های حرفه معلمی وفنون تدریس آشنا می شوند

دوره مهارت آموزی استخدامی های جدید آموزش وپرورش در استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان و مدیرکل آموزش وپرورش در دانشگاه فرهنگیان استان آغاز شد.

DSC01704

آفتاب دنا : دوره مهارت آموزی استخدامی های جدید آموزش وپرورش در استان کهگیلویه وبویراحمد  با حضور نماینده ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان و مدیرکل آموزش وپرورش در دانشگاه فرهنگیان استان آغاز شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد  در آیین افتتاحیه این دوره مهارت آموزی که در سالن شهید ایزدپناه برگزار شد ضمن تبریک به مهارت آموزان جدید شغل معلمی  گفت: معلمان الگوی خوبی برای جامعه وتربیت کننده نیروی انسانی هستند.

دکتر نوروز هاشمی با بیان اینکه دانش آموزانی که در دبستانها ودبیرستانها تحصیل می کنند در توسعه وپیشرفت کشور در آینده نقش مهم وتاثیرگذاری دارند خاطرنشان کرد: تربیت دانش آموزانی خلاق ،پرسشگر ،متعهد ومتخصص از رسالتهای معلمان است.

وی افزود: با وجود داشتن نیروی انسانی توانمند آینده ایران اسلامی بسیار امید بخش متصور می شود که در این بین معلمان نقش کلیدی دارند .

دکتر هاشمی  در ادامه گفت: این دوره مهارت آموزی برای  تعداد ۸۸ نفر از  استخدامی های جدید آموزش وپرورش استان   در رشته های آموزش ابتدایی و علوم تربیتی به مدت ۴۵ روز در دانشگاه فرهنگیان برگزار می شودکه در طول  مرحله اول این دوره آموزشی  افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی آموزش وپرورش با مهارت ها ی حرفه معلمی وفنون تدریس آشنا خواهند شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان با اشاره به اینکه  هزار۶۰۰دانشجو در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد تحصیل می کنندگفت:این تعداد در دو بخش کارشناسی پیوسته وناپیوسته در ۶رشته تحصیل می کنند.

معلمی رسالت پیامبری ومحصول آن انسان مطلوب است

مسئول نهادنماینده ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد گفت:معلمی رسالت پیامبری ومحصول آن انسان مطلوب است.حجت الاسلام دهسار گفت:تلاش-تعهد-تخصص وشناخت باورهای به دانش آموزان از مهمترین وظایف معلمان است. وی گفت:معلمی مسئولیتی است که مانند دیگر مسئولیتها هم در دنیا وهم آخرت باید عملکرد آن را پاسخگو باشیم

جذب ۱۴۰۰نفر در آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در دولت تدبیر وامید

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین نیز گفت: بزرگترین سرمایه هرکشوری را نیروی انسانی آن جامعه تشکیل می دهد که معلمین در تربیت این سرمایه انسانی نقش تاثیرگذاری را ایفا می کنند.

هادی زارع پوربا بیان اینکه در ارزش گذاری مشاغل هیچ شغلی به پای شغل علمی نمی رسد اظهارداشت:معلمی به تعبیر شهید رجایی عشق وهنر است وباید با علاقه وانگیزه در این راه قدم گذاشت.

وی به نحوه ورود معلمین به آموزش وپرورش اشاره کرد وگفت: طبق قانون از دو طریق کنکور سراسری و برگزاری آزمون استخدامی معلمین مورد نیاز جذب آموزش وپرورش می شوند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمدبا بیان اینکه در دولت تدبیر وامید ۱۴۰۰نفر از فرزندان این استان جذب آموزش وپرورش شده اند گفت: در سال ۹۳ تعداد ۵۳ نفر ودر سال ۹۵ تعداد ۷۴ نفر از طریق آزمون جذب آموزش وپرورش شده است که  ۱۳۹نفر  نیز در سال ۹۶ سهمیه  جذب به  آموزش وپرورش استان اختصاص یافته است.

در پایان این مراسم  مدیر اجرایی  این دوره آموزشی گروه بندی کلاسها را برای مهارات آموزان حرفه معلمی تشریح کرد وبعد از کلاس بندی  مهارت آموزان روانه پردیس های دخترانه کوثر وشهید یزدانپناه  شدند.

گفتنی است بعد از دو مرحله دوره آموزشی ویژه استخدامی های جدید آموزش وپرورش  در دانشگاه فرهنگیان آنها  به آموزش وپرورش استان  معرفی  وروانه کلاسهای درس می شوند.

 

DSC01699

 

DSC01689

DSC01729

DSC01748

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی