تاریخ انتشار : جمعه 14 جولای 2017 - 14:37
کد خبر : 7268

شروع دوره مهارت آموزی استخدامی های جدید آموزش وپرورش از فردا در کهگیلویه وبویراحمد

شروع دوره مهارت آموزی استخدامی های جدید آموزش وپرورش از فردا در کهگیلویه وبویراحمد

دکتر نوروز هاشمی گفت: این دوره مهارت آموزی برای تعداد ۸۸ نفر از استخدامی های جدید آموزش وپرورش استان در رشته های آموزش ابتدایی و علوم تربیتی به مدت ۴۵ روز در دانشگاه فرهنگیان اجرا می شود.

هاشمی دانشگاه فرهنگیانآفتاب دنا : رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد از شروع دوره مهارت آموزی استخدامی های جدید آموزش وپرورش در استان کهگیلویه وبویراحمد خبرداد.
دکتر نوروز هاشمی با بیان این مطلب گفت: این دوره مهارت آموزی برای  تعداد ۸۸ نفر از  استخدامی های جدید آموزش وپرورش استان  در رشته های آموزش ابتدایی و علوم تربیتی به مدت ۴۵ روز در دانشگاه فرهنگیان اجرا می شود.
وی با بیان اینکه  آیین افتتاحیه  وجلسه توجیهی این دوره مهارت آموزی با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان در سالن شهید ایزدپناه یاسوج از فردا برگزار می شود گفت: در طول  مرحله اول این دوره آموزشی  افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی آموزش وپرورش با مهارت ها ی حرفه معلمی وفنون تدریس آشنا خواهند شد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد  آموزش را زیربنای توسعه وابزار توانمند سازی افراد ذکر کرد وگفت:  برگزاری این دوره آموزشی فرصتی  را فراهم می کند تا افراد پذیرفته شده توانایی لازم را برای حضور در حرفه معلمی کسب نمایند.
هاشمی  رسالت معلمان را در تربیت دانش آموزانی خلاق وپرسشگر برای آینده جامعه اسلامی مهم دانست وگفت::  در دوره های آموزشی وتوانمندسازی  معلمان با آخرین فناوریهای  روشهای نوین تربیتی ،آموزشی وفنون تدریس برای ارائه آموزش بهتر به دانش آموزان آشنا می شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی