تاریخ انتشار : دوشنبه 10 جولای 2017 - 22:34
کد خبر : 7258

رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد دهدشت افزایش یافت

رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد دهدشت افزایش یافت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت از افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: این واحد در مهرماه سال ۹۶ در ۱۱ کد رشته جدید دانشجو می‌پذیرد.

indexسید سلیمان سادات اشکوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار آفتاب دنا در یاسوج، اظهار داشت: رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد این شهرستان امسال افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت بیان کرد: توسعه رشته‌های آموزشی در دانشگاه آزاد واحد دهدشت در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.

وی بیان کرد:  رشته‌های حسابداری، مهندسی عمران گرایش “ژئو تکنیک”، مهندسی عمران گرایش “مهندسی و مدیریت منابع آب”، منهدسی برق گرایش “سیستم‌های قدرت”، مهندسی کامپیوتر گرایش “نرم افزار”، الهیات و معارف اسلامی گرایش “فقه و مبانی حقوق اسلامی”، الهیات و معارف گرایش “فلسفه و حکمت اسلامی”، مدیریت کسب و کار گرایش “سیستم‌های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات”، مدیریت کسب و کار گرایش “استراتژی”، زبان و ادبیات فارسی “گرایش زبان و ادبیات فارسی ” و زبان و ادبیات فارسی گرایش” ادبیات تطبیقی” در سال تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه ایجاد شده است.

اشکوری ابراز کرد: متقاضیان جهت انتخاب رشته و یا ویرایش رشته محل انتخابی خود حداکثر تا ۲۷ تیرماه امسال می‌توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org  ثبت نام نمایند.

رئیس دانشگاه آزاد  واحد دهدشت با بیان اینکه این دانشگاه در سال ۸۱ تاسیس شد، بیان کرد: بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ دانش آموخته در این واحد دانشگاهی فارغ التحصیل شدند.

وی عنون کرد: آینده اسلام و مملکت در دستان دانشجویان است که همراه با علم و عمل و معرفت بهترین‌ها را برای کشور رقم بزنند و از ملتی که با اخلاص هزاران شهید داده پاسداری کنند.

اشکوری علم آموزی را هدایت کننده عنوان کرد و افزود: بدست آوردن علم سبب پرورش ما می‌شود اما جهل در نهایت موجب هلاکت ما خواهد شدو بدون شک دانشجویان پایبند به آرمان‌های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و انقلاب  هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی