تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 جولای 2017 - 0:54
کد خبر : 7242

گلخانه‌ها برای حفاظت هواپیمایی و امنیت پرواز باید از فرودگاه یاسوج تخلیه شوند‌

گلخانه‌ها برای حفاظت هواپیمایی و امنیت پرواز باید از فرودگاه یاسوج تخلیه شوند‌

عضو هیئت‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: اجرای حکم تخلیه گلخانه‌ها از فرودگاه یاسوج برای حفاظت هواپیمایی و امنیت پرواز در این فرودگاه ضروری است.

indexبه گزارش آفتاب دنا از یاسوج، حسین اکرمیان ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت گلخانه‌های موجود در فرودگاه یاسوج اظهار داشت: من و همکارانم متعهدیم که در راستای تصمیمات عالیه دولت و رفع بیکاری از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

عضو هیئت‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور بیان کرد: شرکت فرودگاه‌ها براساس ضوابط باید از دو مؤلفه مقررات جهانی و مقررات داخلی کشور تبعیت کند و به‌دلیل عضویت در مجمع جهانی موظفیم قوانین داخلی را متناسب با قوانین جهانی منطبق کنیم.

وی تصریح کرد: فرودگاه یاسوج می‌تواند موتور محرکه توسعه استان باشد و توجه به توسعه این فرودگاه و فرودگاه‌های کوچک در دستور کار قرار دارد. توسعه این حوزه برای توسعه دیگر حوزه‌ها و رشد استان لازم است و فرودگاه‌هایی مانند یاسوج، ایلام، شهرکرد و فرودگاه‌های سبک باید توسعه یابند.

عضو هیئت‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور با بیان اینکه از مجموع ۵۴ فرودگاه تحت مالکیت این حوزه  تنها یک فرودگاه دارای سودهی بود که آن هم واگذار شده است، اظهار داشت: از این تعداد تنها در  محل دو فرودگاه گلخانه‌هایی ایجاد شد که آن یکی تخلیه شده و اکنون تنها در فرودگاه یاسوج با این مشکل رو‌به‌رو هستیم.

اکرمیان با تاکید بر اینکه حفظ ایمنی و امنیت در پروازها مهم‌ترین وظیفه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور است، بیان کرد: گاهی حتی یک درخت در وضعیت پرواز اختلال ایجاد می‌کند و باید قلع و قمع شود و باتوجه به شرایط کوهستانی بودن این منطقه ایجاد فضایی مناسب برای پرواز خود به خود مشکلاتی دارد.

وی با بیان اینکه تشخیص استقرار یا عدم وجود گلخانه‌ها در محیط فرودگاه با هئیت تشخیص است، تصریح کرد: اجرای حکم هیئت تشخیص مبنی بر تخلیه گلخانه‌های موجود در فرودگاه یاسوج الزامی است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی